آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا

هتل تایتانیک بیچ لارا آنتالیا
titanic beach lara Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل تایتانیک بیچ لارا

چرا هتل تایتانیک بیچ لارا Titanic Beach Lara Hotel ؟

استراحتگاه باشکوه و همه جانبه تایتانیک دلوکس لارا در آنتالیا در میان سواحل شنی لارا، در سواحل مدیترانه ترکیه واقع شده است. تایتانیک دلوکس لارا در آنتالیا با امکانات تفریحی پنج ستاره برتر برای فعالیت‌های زمینی و آبی، گزینه‌های ورزشی، آبگرم در سطح جهانی، غذاهای محلی و بین‌المللی الهام ‌بخش و فضای پر جنب و جوش سرگرمی‌های شبانه روزی، فرصت‌های بی‌پایانی برای استراحت و تفریح ارائه می‌کند.
تایتانیک دلوکس لارا کمتر از 13 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. کمتر از 5 دقیقه پیاده روی از خط ساحلی شنی آنتالیا که دارای مسابقات والیبال است فاصله دارد.

امکانات هتل تایتانیک بیچ لارا:

این هتل ساحلی که در ساختمانی به شکل کشتی کروز واقع شده است، خدمات اسپای لوکس و ۸ رستوران ارائه می‌کند. این استراحتگاه دارای یک استخر روباز عظیم مجهز به سرسره‌های آبی است که در بیش از 5000 متر مربع زمین قرار دارد. همچنین دارای یک زمین فوتبال با اندازه اصلی و استاندارد، 4 زمین تنیس و یک زمین بسکتبال است. تایتانیک دلوکس لارا در اسپا با خدمات کامل خود، درمان‌های کلی و کامل بدن شامل ماساژ سر، صورت و تمام بدن و جلسات رایحه درمانی را ارائه می‌کند. درمان‌های مختلف مراقبت از پوست نیز در دسترس است.
غذاهای ترکی و بین‌المللی تهیه شده توسط سرآشپزهای چیره دستی که غذا را به هنر تبدیل می‌کنند، غذاهای ترکی و جهانی را با دقت فراوان با سالم ترین مواد اولیه آماده می‌کنند تا طعمی متفاوت به محل اقامت خود ببخشید.
مرکز کنوانسیون تایتانیک بیچ لارا خدمات خود را در طول سال، در تمامی 12 ماه ارائه می‌دهد و با زیرساخت‌های فنی با کیفیت بالا و اتاق‌های ویژه برای همه سمینارها، کنگره‌ها و سازمان‌های تجاری شما متمایز است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل تایتانیک بیچ لارا:

- اتاق استاندارد با نمای دریا یا نمای باغ: 1 تخت دونفره و 1 مبل تختخواب شو یا 2 تخت یک نفره و 1 مبل تختخواب شو
- اتاق خانواده: 1 تخت دونفره و 1 تخت دو طبقه یا 1 تخت دونفره و 1 مبل تختخواب شو
- سوئیت جونیور: 1 تخت دونفره و 1 مبل تختخواب شو
- سوئیت دوبلکس: اتاق خواب: 1 تخت دونفره بزرگ / اتاق نشیمن: 2 مبل تختخواب شو
در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، کمد لباس، مینی‌بار( شامل هزینه جداگانه ) و امکانات چای و قهوه به همراه کتری برقی رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی و به تعداد نفرات اتاق هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس با منظره دریا و همچنین وان در حمام هستند؛ در صورت درخواست تخت مخصوص کودکان و تخت اضافی برای شما فراهم می‌شود و هردو شامل هزینه جداگانه می‌شوند.
فاصله هتل تایتانیک بیچ لارا تا:
- پارک اورنکوی: 5 کیلومتر
- ساحل سایت مارتیلی: 6 کیلومتر
- پارک کودک آیلان: 6 کیلومتر
- پارک چنگیز آیتماتوف: 6 کیلومتر
- پارک کاگلایان: 9 کیلومتر
- پارک راکر: 9 کیلومتر
- پارک معلولین: 9 کیلومتر
- پارک جمهوری: 9 کیلومتر
- دروازه هادریان: 14 کیلومتر
- برج ساعت آنتالیا: 14 کیلومتر
- مناره فلوت دار: 15 کیلومتر
- موزه آنتالیا: 17 کیلومتر
- آبشار کورسونلو و پارک طبیعی: 17 کیلومتر
- آکواریوم آنتالیا: 18 کیلومتر
- دریا/اقیانوس لارا قدیمی: 8 کیلومتر
- ساحل عمومی کندو: 650 متر
- ساحل عمومی لارا: 3.3 کیلومتر
- ساحل کادریه: 8 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس داخلی آنتالیا: 19 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 8 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل تایتانیک بیچ لارا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی ورزش های آبی (موتوری) تنیس سونا استخر حمام ترکی
پارک آبی سالن بازی کودکان موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2