آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رویال آسارلیک بیچ بدروم

هتل رویال آسارلیک بیچ بدروم
royal asarlik beach Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل رویال آسارلیک بیچ

چرا هتل رویال آسارلیک بیچ Royal Asarlik Beach Hotel ؟

رویال آسارلیک بیچ یک هتل ساحلی مدرن است که مشرف به ساحل گامبت، 3 کیلومتر با مرکز شهر بدروم و 35 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد. اتاق‌های مجلل، مدرن و به روز با مناظر پانوراما از جنگل و دریا در کنار امکانات تفریحی ورزشی و رفاهی کامل، رویال آسارلیک بیچ را به هتلی خاص تبدیل کرده است. هتل در یک ساختمان 6 صبقه با 353 اتاق ساخته شده است.

امکانات هتل رویال آسارلیک بیچ:

مرکز تناسب اندام هتل کاملا مجهز بوده و شما تمامی دستگاه‌ها را در ان پیدا می‌کنید و می‌توانید در حضور مربی‌هایی که دارای مدارک بین‌المللی هستند ورزش کنید و برنامه تمرینی خود را حتی در زمان اقامتتان دنبال کنید. در کنار بخش سلامتی هتل مرکز اسپا قرار دارد که طیف گسترده‌ای از درمان‌ها و ماساژ‌ها را در کنار جکوزی و سونا ارائه می‌دهد؛ شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای جداگانه از این خدمات استفاده کنید. در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... قرار داده شده است که بعضی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی هستند. 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل رویال آسارلیک بیچ:

هر یک از اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های هتل دارای فضای داخلی شیک، مدرن و بالکن‌های خصوصی است که نمایی بی‌نظیر از دریا یا شهر را به نمایش می‌گذارند. تمامی استراحتگاه‌ها دارای امکانات رفاهی نظیر حمام اختصاصی دارای دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی برند، حوله و دمپایی در بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل رویال آسارلیک بیچ تا:
- آسیاب های بادی بدروم: 0.9 کیلومتر
- دروازه میندوس: 1 کیلومتر
- آمفی تئاتر یونان: 1.4 کیلومتر
- شهر عتیقه پداسا: 1.4 کیلومتر
- مقبره هالیکارناسوس: 1.5 کیلومتر
- کاله ایچین یشیل آلان: 1.7 کیلومتر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 1.7 کیلومتر
- کافه/بارپول بار: 550 متری
- قلعه بدروم: 1.7 کیلومتر
- برج فرانسوی: 1.7 کیلومتر
- قلعه: 11 کیلومتر
- درخت بقراط: 11 کیلومتر
- زیارتگاه مسلمین لوتزیاس: 11 کیلومتر
- آمفی تئاتر: 12 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدروم: 8 کیلومتر
- ساحل خلیج برداکچی: 1.1 کیلومتر
- ساحل بیتز: 1.1 کیلومتر
- ساحل یشیل پلاژ: 2 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسیک: 17 کیلومتر
- فرودگاه میلاس-بدروم: 21 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی: 24 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رویال آسارلیک بیچ ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق رمپ دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2