آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سامارا بدروم

هتل سامارا بدروم
samara bodrum Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل سامارا بدروم

چرا هتل سامارا بدروم Samara Hotel Bodrum ؟

هتل محیطی مناسب را برای شما در کنار خانواده و دوستان با طیف گسترده‌ای از امکانات به روز و مفید را فراهم آورده تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند. ترانسفر فرودگاهی و سیستم تور گشت شهری نیز موجود است که با هزینه‌های جداگانه و رزرو قبلی برای شما تدارک دیده می‌شود. برای علاقه مندان کرایه خودرو نیز فراهم است و می‌توانند با پرداخت هزینه و اجاره خودرو مورد علاقه خود به دیدن شهر بروند. یک مرکز تجاری نیز در محل موجود است که انواع خدمات بازرگانی مانند سالن‌های ویدئوکنفرانس، پیک، فکس، اینترنت پر سرعت کابلی و ... را برای شما فراهم می‌کند.

امکانات هتل سامارا بدروم:

از امکانات مرکز اسپا هتل می‌توان به حمام ترکی، سونا، اتاق‌های ماساژ و سولاریوم اشاره نمود؛ انواع ماساژ‌های سر، صورت و بدن انجام می‌شوند تا آرامش را بعد از یک روز تفریح به شما هدیه کند؛ تمامی خدمات مرکز شامل هزینه‌های جداگانه می‌شوند و ساعت کار این مرکز از 10 الی 22 است. مرکز تناسب اندام تمام مجهز هتل در کنار مرکز اسپا ساخته شده است؛ شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه از خدمات سالن بدن‌سازی استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در سفر نیز ادامه دهید غذاهای عثمانی، غذاهای ایتالیایی، غذاهای آسیایی و آشپزی گریل در این رستوران‌ها با انواع منو‌های بوفه، آلاکارته و ... در تمامی وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌شود. مهمانان می‌توانند از کوکتل‌های استوایی و تنقلات در بار استخر لذت ببرند. در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... قرار داده شده است که بعضی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی هستند. 

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سامارا بدروم:

هتل سامارا بدروم تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل سامارا بدروم تا:
- آمفی تئاتر یونان: 7 کیلومتر
- مقبره هالیکارناسوس: 7 کیلومتر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 8 کیلومتر
- برج فرانسوی: 8 کیلومتر
- قلعه بدروم: 8 کیلومتر
- شهر عتیقه پداسا: 8 کیلومتر
- دروازه میندوس: 8 کیلومتر
- آسیاب های بادی بدروم: 9 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدروم: 3.7 کیلومتر
- ساحل تربا: 2 کیلومتر
- ساحل آکان: 7 کیلومتر
- ساحل شرقی ماندارین: 7 کیلومتر
- ساحل گلتورکبوکو: 8 کیلومتر
- ساحل خلیج برداکچی: 8 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسیک: 18 کیلومتر
- فرودگاه میلاس-بدروم: 25 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی: 47 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سامارا بدروم ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2