آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بایا بدروم

هتل بایا بدروم
baia bodrum Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل بایا بدروم

چرا هتل بایا بدروم Baia Bodrum Hotel ؟

هتل بایا بدروم در 19 کیلومتری مرکز شهر بدروم و 48 کیلومتری فرودگاه شهر، در منطقه "Kızılburun" که یکی از زیباترین خلیج بدروم است، واقع شده است. هتل بدروم در زمینی به مساحت 30.000 متر مربع در سطح دریا واقع شده است. ساحل آن 400 متر طول دارد که 250 متر آن به عنوان یک ساحل شنی خصوصی در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل بایا بدروم:

اسکله، دیوان ها و قطعات چوبی برای آفتاب گرفتن و همچنین کوسن و آفتابگیر در ساحل وجود دارد. در ساحل، جت اسکی، قایق موزی، قایق رانی، اسکی روی آب، پاراسلینگ و سایر امکانات ورزشی آبی وجود دارد. خدمات و امکانات تفریحی ورزشی هتل استخر سربسته با بخش ویژه کودکان، مرکز اسپا، سونا و جکوزی هستند؛ استخر هتل برای تمامی مهمانان رایگان بوده و در تمامی فصول سال از ساعت 10 الی 19 فعالیت دارد، در کنار استخر بار موجود است که انواع نوشیدنی‌ها را برای شما سرو می‌کند. بعد از یک روز تفریح و دیدن شهر می‌‌توانید در مرکز اسپا هتل با انواع ماساژ‌ها آرامش را به خود هدیه دهید، استفاده از این خدمات همگی شامل هزینه‌های جداگانه و متفاوت می‌شوند. در کنار مرکز اسپا و در بخش سلامتی سالن مجهز بدن‌سازی هتل قرار دارد که می‌توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در زمان سفر نیز دنبال کنید. علاوه بر این، زمین تنیس، زمین بسکتبال، تنیس روی میز، بیلیارد، بولینگ، سینما، دارت، دیسکوی سرپوشیده، مرکز تجاری، مرکز تناسب اندام حرفه‌ای 4 سالن کنفرانس کاملا مجهز (هر کدام بین 25 تا 350 نفر ظرفیت)، اتاق تلویزیون، آمفی تئاتر وجود دارد. ، مینی کلاب و خدمات سلامت انیمیشن نرم برگزار می‌شود، بازی‌های استخری و مسابقات در طول روز، فعالیت‌های انیمیشن در شب انجام می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل بایا بدروم:

هتل بایا بدروم با 212 اتاق که در مجموع 400 تخت را فراهم می‌کنند آماده خدمت رسانی است؛ اتاق‌ها در چند مدل استاندارد، دلوکس، خانوادگی و سوئیت‌ها قرار دارند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم را دارد و تفاوت آنها بیشتر در اندازه، نوع تخت‌ها، دید و منظره و در نهایت ظرفیت آنها است.

20 اتاق اوکس با دید باغ
112 اتاق لوکس با دید دریا
14 اتاق لوکس دارای تراس چوبی
29 اتاق دلوکس با تراس رو به باغ
28 اتاق کوارتر دلوکس
6 سوئیت
3 سوئیت ارشد
فاصله هتل بایا بدروم تا:
- شهر عتیقه پداسا: 11 کیلومتر
- دروازه میندوس: 13 کیلومتر
- آمفی تئاتر یونان: 13 کیلومتر
- مقبره هالیکارناسوس: 13 کیلومتر
- آسیاب های بادی بدروم: 14 کیلومتر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 14 کیلومتر
- برج فرانسوی: 14 کیلومتر
- قلعه بدروم: 14 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدروم: 17 کیلومتر
- ساحل گوندوگان: 500 متر
- ساحل کوچوکبوک: 1.7 کیلومتر
- ساحل میا: 3.3 کیلومتر
- ساحل عمومی گلتورکبوکو: 3.4 کیلومتر
- باشگاه ساحلی ویلا آزور: 3.4 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسیک: 29 کیلومتر
- فرودگاه میلاس-بدروم: 32 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی: 44 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بایا بدروم ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار اعلام حریق رمپ تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2