آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آزور بای یلکن بدروم

هتل آزور بای یلکن بدروم
azure by yelken Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل آزور بای یلکن

چرا هتل آزور بای یلکن Azure By Yelken Hotel ؟

هتل پنج ستاره گرند پارک بدروم بعد از بازسازی کاملی که انجام داد نام خود را به آزرو بای یلکن تغییر داد. از امکانات منحصر به فردی که این هتل در اختیار دارد 300 متر ساحل اختصاصی در دریای اژه و 3 استخر روباز مشرف به دریا است که اقامت و تفریحی به یاد ماندنی را برایتان رقم می‌زند. هتل "Azure By Yelken" تا فرودگاه بدروم 55 کیلومتر فاصله دارد.

امکانات هتل آزور بای یلکن:

هتل لوکس و پنج ستاره آزور بای یلکن امکانات و خدمات ویژه‌ای برای شما تدارک دیده است تا اقامتی به یاد ماندنی را از بدروم برای شما بسازد. "Azure By Yelken Hotel" با داشتن یک ساحل اختصاصی می‌تواند تمام نیاز‌های تفریحی شما را برآورده کند. در این ساحل شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تفریح کنید به بازی‌های دسته جمعی مانند والیبال ساحلی بپردازید و یا با تخت‌ها و صندلی‌های حمام آفتاب استراحت کنید و در عین حال می‌توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را از بار اختصاصی ساحل سفارش دهید. رستوران اختصاصی هتل میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های ویژه خود را از ساعت 10 الی 19 برای شما آماده می‌کند و می‌توانید در محوطه رستوران یا تخت‌های ساحل آنها را میل کنید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به شکل وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود.  اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آزور بای یلکن:

همه اتاق‌های هتل "Azure by Yelken" با رنگ‌های آرام تزئین شده‌اند و دارای پنجره‌های بزرگی هستند که نور طبیعی زیادی را وارد می‌کنند. هر کدام دارای بالکن مبله با منظره دریای اژه یا طبیعت هستند. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل آزور بای یلکن تا:
- پارک اردم: 8 کیلومتر
- شهر عتیقه پداسا: 14 کیلومتر
- آسیاب های بادی بدروم: 15 کیلومتر
- دروازه میندوسک 15 کیلومتر
- آمفی تئاتر یونان: 15 کیلومتر
- درخت بقراط: 16 کیلومتر
- مقبره هالیکارناسوس: 16 کیلومتر
- زیارتگاه مسلمین لوتزیاس: 16 کیلومتر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 16 کیلومتر
- آمفی تئاتر: 16 کیلومتر
- قلعه بدروم: 16 کیلومتر
- برج فرانسوی: 16 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدروم: 25 کیلومتر
- ساحل آوتا ساحلی: 100 متر
- ساحل گونباتیمی: 2.5 کیلومتر
- ساحل گوموشلوک: 2.6 کیلومتر
- ساحل سویتاس: 4 کیلومتر
- ساحل گوموسکایا: 6 کیلومتر
- فرودگاه ملی کالیمنوس: 29 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی: 30 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسیک: 39 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آزور بای یلکن ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق رمپ روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2