آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بلو دریمز ریزروت بدروم

هتل بلو دریمز ریزروت بدروم
blue dreams resort Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل بلو دریمز ریزروت

چرا هتل بلو دریمز ریزروت Blue Dreams Resort Hotel ؟

هتل و مرکز تفریحی پنج ستاره بلو دریمز ریزورت در دامنه جنگلی با ساحل اختصاصی در حومه بدروم قرار دارد که تمامی خدمات رفاهی و تفریحی را ارائه می‌دهد. هتل دارای فضا سازی بسیار زیبا از باغ‌های سرسبز و محوطه استخر روباز است که به زمین تنیس و دریا ختم می‌شوند و مهمانان می‌توانند در آنجا غواصی، موج سواری و دیگر بازی‌های آبی موتوری و غیر موتوری را تجربه کنند.

امکانات هتل بلو دریمز ریزروت:

هتل علاوه بر زندگی و تفریحاتی که در طول روز برای مهمانان تدارک دیده است خدمات و امکاناتی را برای تفریحات شبانه نیز در نظر گرفته است، برای مثال موسیقی در کنار بار استخر، مینی کلوپ، پارک آبی و زمین بازی در دسترس هستند. رستوران اصلی هتل که با نام فیروزه شناخته می‌شود طیف گسترده‌ای از انواع غذا‌های محلی ترکی و بین‌المللی را به بهترین شکل با استفاده از تازه ترین مواد اولیه و توسط سرآشپز‌های ماهر سرو می‌کند. علاوه بر رستوران فیروزه هتل، رستوران‌ها و بارهای دیگر نیز وجود دارند که با پرداحت هزینه‌های متفاوت می‌توانید از آنها استفاده کنید. برای مثال رستوران و بار کنار استخر یا ساحل هتل نیز در دسترس هستند که می‌توانید از آنها استفاده کنید و نوشیدنی یا غذای مورد علاقه خود را در فضای هتل یا فضای بار استخر یا ساحل میل کنید. ترانسفر فرودگاهی و سیستم تور گشت شهری نیز موجود است که با هزینه‌های جداگانه و رزرو قبلی برای شما تدارک دیده می‌شود. برای علاقه مندان کرایه خودرو نیز فراهم است و می‌توانند با پرداخت هزینه و اجاره خودرو مورد علاقه خود به دیدن شهر بروند. یک مرکز تجاری نیز در محل موجود است که انواع خدمات بازرگانی مانند سالن‌های ویدئوکنفرانس، پیک، فکس، اینترنت پر سرعت کابلی و ... را برای شما فراهم می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل بلو دریمز ریزروت:

هر یک از اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های هتل دارای فضای داخلی شیک، مدرن و بالکن‌های خصوصی است که نمایی بی‌نظیر از دریا و ساحل یا جنگل و دامنه را به نمایش می‌گذارند. تمامی استراحتگاه‌ها دارای امکانات رفاهی نظیر حمام اختصاصی دارای دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی برند، حوله و دمپایی در بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل بلو دریمز ریزروت تا:
- آمفی تئاتر یونان: 9 کیلومتر
- مقبره هالیکارناسوس: 9 کیلومتر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 9 کیلومتر
- برج فرانسوی: 9 کیلومتر
- کاله ایچین یشیل آلان: 9 کیلومتر
- قلعه بدروم: 9 کیلومتر
- شهر عتیقه پداسا: 9 کیلومتر
- دروازه میندوس: 9 کیلومتر
- آسیاب های بادی بدروم: 10 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدروم: 2.6 کیلومتر
- ساحل تربا: 3.1 کیلومتر
- ساحل شرقی ماندارین: 8 کیلومتر
- ساحل آکان: 8 کیلومتر
- ساحل گلتورکبوکو: 9 کیلومتر
- ساحل خلیج برداکچی: 10 کیلومت
- فرودگاه بدروم-ایمسیک: 17 کیلومتر
- فرودگاه میلاس-بدروم: 24 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی: 49 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بلو دریمز ریزروت ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق رمپ روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سونا چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2