آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل فونیکس سان بدروم

هتل فونیکس سان بدروم
phoenix sun Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل فونیکس سان

چرا هتل فونیکس سان Phoenix Sun Hotel ؟

هتل با ارائه ترکیبی ایده آل از ارزش، آسایش و راحتی، محیطی مناسب برای خانواده را با مجموعه‌ای از امکانات تفریحی، ورزشی و رفاهی فراهم کرده است. به همین دلیل "Phoenix Sun Hotel" در بین مسافران از محبوبیت خاصی برخوردار است و می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای اقامتی راحت و به یاد ماندنی باشد. یک مرکز تجاری برای انواع برنامه‌ها و جلسه‌ها در دسترس است؛ این مرکز شامل هزینه جداگانه شده و خدماتی نظیر اینترنت پرسرعت کابلی، پذیرایی، سالن‌‌‌‌‌‌های دارای عایق صدا و سیستم ویدئوپروژکتور است. اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی اتاق‌ها و نقاط عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس مهمانان قرار دارد.

امکانات هتل فونیکس سان:

هتل فونیکس سان دارای استخر روباز با بخش ویژه کودکان و استخر آرامش است، استخرهای روباز هتل به صورت فصلی فعالیت می‌کند و شامل محدودیت سنی بوده و برای کودکان استخر جداگانه‌ای برای راحتی و امنیت هرچه بیشتر در نظر گرفته شده و ورود بزرگسالان به استخر کودکان ممنوع است؛ خدمات و امکانات تفریحی ورزشی هتل استخر سربسته، مرکز اسپا، سونا و جکوزی هستند؛ استخر هتل برای تمامی مهمانان رایگان بوده و در تمامی فصول سال از ساعت 10 الی 19 فعالیت دارد، در کنار استخر بار موجود است که انواع نوشیدنی‌ها را برای شما سرو می‌کند. بعد از یک روز تفریح و دیدن شهر می‌‌توانید در مرکز اسپا هتل با انواع ماساژ‌ها آرامش را به خود هدیه دهید، استفاده از این خدمات همگی شامل هزینه‌های جداگانه و متفاوت می‌شوند. در کنار مرکز اسپا و در بخش سلامتی سالن مجهز بدن‌سازی هتل قرار دارد که می‌توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در زمان سفر نیز دنبال کنید. هتل فونیکس سان دارای دو رستوران حرفه‌ای است. صبحانه هر روز با منوی بوفه باز و رایگان ارائه می‌شود؛ ناهار و شام با هزینه جداگانه و منوی انتخابی در دسترس است و سرآشپز‌های حرفه‌ای هتل طعم واقعی و لذیذ غذا‌های محلی ترکی و بین‌المللی را با جادوی ادویه‌ها برای شما فراهم می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل فونیکس سان:

اتاق‌های هتل فونیکس سان تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند.

فاصله هتل فونیکس سان تا:
- دروازه میندوس: 1.4 کیلومتر
- آسیاب های بادی بدروم: 1.7 کیلومتر
- شهر عتیقه پداسا: 1.8 کیلومتر
- آمفی تئاتر یونان: 2.1 کیلومتر
- مقبره هالیکارناسوس: 2.3 کیلومتر
- کاله ایچین یشیل آلان: 2.8 کیلومتر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 2.8 کیلومتر
- کافه/بار ساحل بار: 800 متر
- قلعه بدروم: 2.8 کیلومتر
- برج فرانسوی: 2.9 کیلومتر
- درخت بقراط: 18 کیلومتر
- زیارتگاه مسلمین لوتزیاس: 19 کیلومتر
- آمفی تئاتر: 19 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدروم: 13 کیلومتر
- ساحل گامبت: 450 متر
- ساحل بیتز: 1.9 کیلومتر
- ساحل خلیج برداکچی: 1.9 کیلومتر
- مور پلاج: 3 کیلومتر
- ساحل یشیل پلاژک 3.3 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسیک: 27 کیلومتر
- فرودگاه میلاس-بدروم: 34 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی: 38 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل فونیکس سان ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار سالن کنفرانس اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر حمام ترکی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2