آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گلدن بیچ بدروم

هتل گلدن بیچ بدروم
golden beach bodrum Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل گلدن بیچ بدروم

چرا هتل گلدن بیچ بدروم GoldenBeach Bodrum Hotel ؟

هتل گلدن بیچ بدروم در کنار ساحل واقع شده است و امکانات متنوع رفاهی و تفریحی را ارائه می‌دهد. از ویژگی‌های خاص این هتل داشتن ساحل اختصاصی، استخر روباز بزرگ و اسکله آن است. می‌توانید شبانه روز در اسکله هتل در وسط دریا تفریح کنید و لذت ببرید یا آرامش را در ساحل شنی خصوصی آن تجربه کنید. امکاناتی همچون موزیک، تخت‌های ماساژ، صندلی‌های حمام آفتاب و بار در این اسکله و ساحل وجود دارد و این امکان را به شما می‌دهد تا نوشیدنی مورد علاقه خود را در دست داشته باشید و بر صندلی زیر نور خورشید از منظره زیبای دریا لذت ببرید.

امکانات هتل گلدن بیچ بدروم:

دیگر امکانات تفریحی استخر‌های فضای باز در کنار سرسره‌های آبی هستند که کاملا رایگان در محیط هتل در دسترس قرار دارند؛ امکانات ورزشی داخل هتل نیز سالن بدن سازی، سالن بولینگ، میز تنیس و دارت هستند. در صورت تکمیل شدن تیم می‌توانید از خدمات زمین بسکتبال و والیبال هتل استفاده کنید و در کنار دوستانتان خاطراتی زیبا و به یاد ماندنی بسازید. علاوه بر این، مهمانان خردسال می‌توانند در تمام طول روز در استخر کودکان و مینی کلاب تفریح کنند. هتل گلدن بیچ با مفهومی فراگیر به مهمانان خود خدمات ارائه می‌دهد که باعث می شود آنها احساس راحتی در خانه خود داشته باشند. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل گلدن بیچ بدروم:

تلویزیون‌های LCD که به شما امکان می‌دهند هر زمان که بخواهید کانال ماهواره را تماشا کنید و تلفن‌های مستقیمی که می‌توانید به پذیرش هتل متصل شوید. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی و مینی‌بار هستند.

فاصله هتل گلدن بیچ بدروم تا:
- پارک اردم: 4.5 کیلومتر
- تنیس روی میز: 9 کیلومتر
- شطرنج غول پیکر: 9 کیلومتر
- درخت بقراط: 9 کیلومتر
- زیارتگاه مسلمین لوتزیاس: 9 کیلومتر
- آمفی تئاتر: 10 کیلومتر
- آسیاب های بادی بدروم: 15 کیلومتر
- شهر عتیقه پداسا: 15 کیلومتر
- دروازه میندوس: 15 کیلومتر
- آمفی تئاتر یونان: 16 کیلومتر
- مقبره هالیکارناسوس: 16 کیلومتر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 16 کیلومتر
- قلعه بدروم: 16 کیلومتر
- برج فرانسوی: 16 کیلومتر
- پالئو پیلی: 16 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدروم: 27 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی: 25 کیلومتر
- فرودگاه ملی کالیمنوس: 29 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسیک: 41 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گلدن بیچ بدروم ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار سالن کنفرانس اعلام حریق روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر
ساحل اختصاصی چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2