آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بدروم هالیدی ریزورت و اسپا بدروم

هتل بدروم هالیدی ریزورت و اسپا بدروم
bodrum holiday resort & spa Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل بدروم هالیدی ریزورت و اسپا

چرا هتل بدروم هالیدی ریزورت و اسپا Bodrum Holiday Resort & Spa Hotel ؟

هتل بدروم هالیدی ریزورت و اسپا در سال 2010 به طور کامل بازسازی شد و به یکی از راحت ترین و مجلل ترین هتل‌های منطقه تبدیل شد. هتل پنج ستاره هتل بدروم هالیدی ریزورت و اسپا هتلی خانوادگی و آرام است که با ارائه خدمات با کیفیت پذیرای مهمانان خود است. می‌توانید غذا‌های محلی و بین‌المللی را در رستوران هتل امتحان کنید. شما می‌توانید از استخر هتل به صورت رایگان استفاده کنید و از تعطیلات خود لذت ببرید. "Bodrum Holiday Resort & Spa Hotel" واقع در دامنه تپه، مستقیماً رو به دریای اژه، اقامتگاهی راحت با اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع ارائه می‌دهد. این ملک شامل یک استخر بزرگ در فضای باز و یک مرکز اسپا با خدمات کامل است.

امکانات هتل بدروم هالیدی ریزورت و اسپا:

صبحانه بوفه باز هتل هر روز صبح از ساعت 7 الی 10 در رستوران اصلی ارائه می‌شود که تمامی مهمانان می‌توانند رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه یا رزرو قبلی از آن استفاده نمایند. ناهار و شام نیز سرو می‌شوند. در صورت داشتن این خدمات بر روی اتاقی که رزرو می‌کنید شام و ناهار نیز همانند صبحانه رایگان اما با تفاوت در نوع منو که به صورت انتخابی است ارائه می‌شود و در صورت نداشتن این خدمات برای هر نفر شامل هزینه‌ می‌شود. از امکانات مرکز اسپا هتل می‌توان به حمام ترکی، سونا، اتاق‌های ماساژ و سولاریوم اشاره نمود؛ انواع ماساژ‌های سر، صورت و بدن انجام می‌شوند تا آرامش را بعد از یک روز تفریح به شما هدیه کند؛ تمامی خدمات مرکز شامل هزینه‌های جداگانه می‌شوند و ساعت کار این مرکز از 10 الی 22 است. مرکز تناسب اندام تمام مجهز هتل در کنار مرکز اسپا ساخته شده است؛ شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه از خدمات سالن بدن‌سازی استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در سفر نیز ادامه دهید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل بدروم هالیدی ریزورت و اسپا:

هتل بدروم هالیدی ریزورت و اسپا تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل بدروم هالیدی ریزورت و اسپا تا:
- برج فرانسوی: 4.3 کیلومتر
- قلعه بدروم: 4.3 کیلومتر
- کاله ایچین یشیل آلان: 4.4 کیلومتر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 4.4 کیلومتر
- مقبره هالیکارناسوس :5 کیلومتر
- آسیاب های بادی بدروم: 5 کیلومتر
- آمفی تئاتر یونان: 6 کیلومتر
- دروازه میندوس: 6 کیلومتر
- شهر عتیقه پداسا: 8 کیلومتر
- درخت بقراط: 20 کیلومتر
- زیارتگاه مسلمین لوتزیاس: 20 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدروم: 11 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسیک: 24 کیلومتر
- فرودگاه میلاس-بدروم: 33 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی: 41 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بدروم هالیدی ریزورت و اسپا ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق رمپ روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2