آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رادیسون بلو ایروان

هتل رادیسون بلو ایروان
radisson blu yerevan Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل رادیسون بلو ایروان

چرا هتل رادیسون بلو ایروان  Radisson BLU Hotel Yerevan

هتل رادیسون بلو یک هتل پنج ستاره مجلل در خیابان آزاتوتیان و در کنار دریای آرنی شهر ایروان است. اگر قصد اقامتی لاکچری و امکاناتی مدرن دارید این هتل را پیشنهاد می‌کنیم. منطقه ایی که این هتل در آن قرار گرفته بسیار سرسبز است و منظره ایی بی‌نظیر از کوه‌های آرارات دارد.

خدمات و امکانات هتل رادیسون بلو ایروان  Radisson BLU Hotel Yerevan

پذیرش به‌ صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند. گفتنی است پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی، ارمنستانی، روسی مسلط هستند و برای ارتباط گرفتن با آن‌ها نگرانی نخواهید داشت. لازم بذکر است استعمال دخانیات در این هتل ممنوع است و شما فقط حق دارید در مکان مخصوص افراد سیگاری که این مجموعه برای شما در نظر گرفته استعمال دخانیات کنید. شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید. سالن همایش و جلسات هم در این هتل به همراه خدمات طراحی شده است. ضمن این که خدمات ویژه معلولین هم در این هتل ارائه می‌شود. به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر برای آسودگی خاطر خود می‌توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید.  ضمنا به اینترنت وای فای در کل مجموعه دسترسی دارید. نیازی به پرداخت هزینه به منظور استفاده از آن نیست. همانند این سرویس، استفاده از پارکینگ هتل نیز کاملا رایگان است. به این ترتیب می‌توانید خودرویی کرایه کرده و آن را برای آسودگی خاطر در مکانی نزدیک به خود نگهداری کنید.
برای بچه‌های کوچک‌تر نیز خدمات مربوط به نگهداری از آن‌ها تعبیه‌شده است همچنین وسایل بازی در فضای بیرونی هتل و سالن بازی در داخل هتل برای رفاه آن‌ها تعبیه شده است. یک باغ اختصاصی و فضای سبز در هتل وجود دارد که میهمانان می‌توانند برای پیاده روی و تنفس هوای تازه صبح‌ها به این باغ رفته و در میان درختان زیبای آن لذت ببرند، همچنین امکانات باربیکیو با هزینه جداگانه در این هتل ارائه می‌شود. در فضای بیرونی هتل صندلی هایی قرار داده شده است و در ساعاتی از روز می‌توانید با دوستانتان به آن‌جا بروید و اوقات فراغت خوشی برای خود به ارمغان بیاورید. نکته قابل توجه دیگر در این هتل این است که همراه داشتن حیوان خانگی در این هتل مجاز است و با هزینه اندکی صورت خواهد پذیرفته می‌شود.
برای آنکه خستگی‌های زندگی اخیر زندگی خود را از بین ببرید و ساعاتی را به سلامتی و آرامش خود اختصاص دهید؛ حتما به بخش اسپا و سالن ورزشی هتل رادیسون بلو ایروان  بروید و ساعاتی به‌یادماندنی را سپری کنید. همچنین می‌توانید در استخر سر پوشیده هتل تنی به آب بزنید.

سه رستوران در هتل وجود دارد. رستوران "Larder Park" هر سه وعده را سرو می‌کند. رستوران دومی انواع غذاهای ژاپنی و در رستوران "Bamboo Rooftop Bar & Restaurant" که بر روی پشت بام قرار گرفته و دارای منظره تماشایی از محوطه هتل و کوه می‌باشد، انواع اقسام غذاهای بین‌المللی و نوشیدنی سرو می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات هتل  رادیسون بلو ایروان  Radisson BLU Hotel Yerevan

وسایل اتاق‌های هتل Radisson BLU Hotel Yerevan مدرن و بزرگ می‌باشند و فضایی کافی در اختیارتان قرار می‌دهد. هر کدام از 142 اتاق این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت می‌باشد. اتاق‌های هتل چشم اندازهایی زیبا از کوه و باغ ارائه می‌دهند. تمامی اتاق‌ها به حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی مجهز بوده و در همه آن‌ها مینی بار، میز تحریر و اینترنت وای فای در دسترس می‌باشد.

انواع اتاق‌ها

Superior Room
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
Junior Suite
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
سوئیت رویال با نمای پانوراما کوه
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
سوئیت پرزیدنت با استخر
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 تخت دونفره بزرگ
اتاق استاندارد
2 تخت یک نفره
سوئیت
1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا:

- فصله تا  میدان جمهوری 5 کیلومتر

- فاصله تا  میدان آزادی 3.8 کیلومتر

- فاصله تا مرکز خرید روسیا ایروان 4.6 کیلومتر
- فاصله تا  مرکز خرید مترونوم 2.7 کیلومتر
- فاصله تا  مرکز خرید ایروان مال 6.9 کیلومتر
- فاصله تا پارک آبی ایروان 4.8 کیلومتر می باشد.

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل رادیسون بلو ایروان ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون لپ تاپ آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر سرپوشیده ماساژ سونا حمام ترکی
سالن بازی کودکان
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2