آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آرارات ایروان

هتل آرارات ایروان
ararat Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل آرارات

چرا هتل آرارات Ararat Hotel ؟

یکی از مشهور ترین و قدیمی ترین هتل‌های چهار ستاره شهر ایروان می‌باشد. این هتل حدود 100 سال پیش ساخته شده است. از مزیت های این هتل نسبت به هتل‌های دیگر مقرون به صرفه بودن و مکانی مناسب برای اقامت می‌باشد. این هتل چهار ستاره در سال 2000 بازسازی شده است. پس از بازسازی، نمای هتل زیباتر شده و خدمات آن نیز کامل تر و مدرن تر شده است.

خدمات و امکانات هتل آرارات  Ararat Hotel

هتل آرارات دارای یک رستوران شیک  به نام "Ambassador" می‌باشد که هر یک از آن‌ها غذا های با کیفیتی سرو می‌کنند در منوی این رستوران ها انواع غذاهای ‏بین‌المللی به چشم می‌خورد. در رستوران این هتل منوی غذای کودکان نیز وجود دارد که فرزندتان با شور و اشتیاق غذایش را سفارش دهد. از دیگر مزایای رستوران موجود در هتل، داشتن منوی غذاهای رژیمی برای افرادی است که غذای خود را تحت رژیم و کنترل خاصی میل می‌نمایند.

برای کودکان موزیک، زمین بازی و کارتون های کودکانه تهیه شده است و در کنار خدمات نگهداری از آن‌ها، بخشی از امکانات مورد نیاز برای خانواده هاست. به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند. خدمات ترانسفر فرودگاهی، خدمات خشک شویی، خدمات روم سرویس و ... هم با پرداخت هزینه در دسترس خواهد بود. سالن همایش و جلسات هم در این هتل طراحی شده است. ضمن اینکه امکانات و خدمات خوبی نیز برای عزیزانی که دچار معلولیت هستند در نظر گرفته شده که در رفت و آمد دچار مشکل نشوند. لازم بذکر است شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید.
هتل آرارات دارای استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی مجهز می‌باشد. خدمات ماساژ به میهمانان ارائه داده می‌شود. در ضمن در صورت تمایل سالن زیباییِ هتل آرارات نیز آماده خدمات رسانی به شما مهمانان عزیز است. ضمنا ینترنت هتل در همه قسمت های ساختمان قابل دسترسی است و خدمات فکس و کپی نیز ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات هتل آرارات  Ararat Hotel

اتاق‌های این هتل همگی نور گیر و فضای کافی در اختیارتان می‌گذارند ولی نیاز به بازسازی و تعمیر دارند. تهویه هوا در همه اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

انواع اتاق‌ها

- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق سوپریور دو نفره 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق خانوادگی 2 مبل تختخوابشو و 1 تخت دونفره بزرگ 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دو نفره با بالکن 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره
- اتاق سوپریور توئین 2 تخت یک نفره
- اتاق دولوکس 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دولوکس 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

- فاصله هتل تا مسجد کبود ایروان: ۶۰۰ متر
- فاصله هتل تا میدان جمهوری: ۷۰۰ متر
- فاصله هتل تا موزه تاریخ ارمنستان: ۹۰۰ متر
- فاصله هتل تا پارک عشاق: ۲ کیلومتر
- فاصله هتل تا قلعه اربونی: ۴.۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آرارات ‌
رستوران فروشگاه پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه
مینی بار سشوار سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام وان خدمات روزانه اتاق سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای میزکار لوازم آرایشی گاو صندوق
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ
سالن بازی کودکان موسیقی زنده کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2