آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پریمر ایروان

هتل پریمر ایروان
primer Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل پریمر

چرا هتل پریمر Primer Hotel

هتل پریمر ارمنستان هتلی سه ستاره در شهر ایروان ارمنستان می‌باشد. این هتل سه ستاره در سال 2012 افتتاح شده است. این هتل نمایی رو به کوه‌های آرارات دارد. لازم بذکر است هتل پریمر از قیمت مناسب برخوردار می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل پریمر Primer Hotel

پذیرش هتل پریمر که به صورت۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران است، وظیفه ارائه خدماتی مانند معرفی جاذبه‌های گردشگری و ارائه خدمات خشکشویی و سفید شویی را نیز بر عهده دارد. برای مهمانانی که قصد برگذاری جلسات خود را در هتل دارند نیز اتاق‌های کنفرانس با خدمات فکس و فتوکپی در نظر گرفته شده که نیاز به هماهنگی با پذیرش و پرداخت هزینه‌‌ای اضافی است. قابل توجه مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگیشان را دارند توجه داشته باشند که در این هتل ورود حیوانات مجاز نمی‌باشد. استخر رو‌باز با امکان استفاده از تخت‌های آفتاب‌گیری و سونا در هتل فراهم است.
رستوران هتل انواع اقسام غذاهای ارمنی و بین‌المللی سرو می‌کند. صبحانه کانتیننتال رایگان همه روزه از ساعت 8 الی 10:30 برای مهمانان سرو می‌شود. لازم بذکر است دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. فرودگاه در فاصله تقریبا نزدیک هتل قرار داشته و دسترسی به فرودگاه از طریق ترانسفر فرودگاهی رایگان هتل امکان پذیر می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل پریمر Primer Hotel

هتل پریمر دارای 26 اتاق می‌باشد. اتاق های هتل پریمیر به سبک ساده تزئین شده است. هر اتاق شامل یک تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و حمام خصوصی با دمپایی است. برخی از اتاق ها رو مناظر کوه آرارات است. این اتاق‌ها دارای امکاناتی از قبیل: تخت خواب های استاندارد، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی کامل، حمام با وان و دوش، لوازم بهداشتی آرایشی رایگان، تلویزیون فلت، کتری برقی، سیستم سرمایش و گرمایش و اینترنت رایگان می‌باشد.

انواع اتاق‌ها

- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره
- اتاق دو نفره دولوکس 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق خانوادگی 1 مبل تختخواب شو و 2 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا

- فاصله تا پارک پیروزی 1000 متر
- فاصله تا باغ آبویان 1.2 کیلومتر
- فاصله تا ماتنداران  1.4 کیلومتر
- فاصله تا پارک دانشجو 1.4 کیلومتر
- فاصله تا آبشار ایروان 1.8 کیلومتر
- فاصله تا پارک دایره ای 1.9 کیلومتر
- فاصله تا پارک دایره ایئ 1.9 کیلومتر
- فاصله تا پارک دایره ای 2 کیلومتر
- فاصله تا پارک دایره ای 2.1 کیلومتر
- فاصله تا رستوران آلادین 100 متر
- فاصله تا کافه/ بار تاج محل 150 متر 
- فاصله تا موزه تاریخی هوانس 2.4 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:

1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.

2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.

3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل پریمر ‌
رستوران آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اتو شویی فضای سبز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق تلویزیون
استخر رو باز
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2