آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بلا ایروان

هتل بلا ایروان
bella Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل بلا

چرا هتل بلا Bella Hotel

هتل بلا یکی از هتل‌های سه ستاره در شهر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل بلا هتلی مقرون به صرفه می‌باشد و برای کسانی که به دنبال هتلی با قیمت نسبتا پایین و خدمات مناسب این هتل در فاصله 1.6 کیلومتری میدان جمهوری قرار گرفته است. از مناطق دیدنی اطراف هتل می‌توان به کلیسای جامع سنت گریگور و موزه تاریخ ارمنستان اشاره کرد.

خدمات و امکانات هتل بلا Bella Hotel

پذیرش به صورت 24 ساعته در هتل از مهمانان استقبل می‌کنند. اگر با کمبود پول نقد مواجه شدید می‌توانید از صرافی این هتل برای تبدیل پول استفاده کنید. به لطف وجود استخر سرپوشیده می‌توانید بعد از یک روز گشت و گذار در شهر، خستگی خود را با زدن تن به آب از بین ببرید. نگهداری از چمدان، کلوب شبانه به همراه موسیقی زنده از خدمات این هتل سه ستاره بشمار می‌آیند. اگر به همراه کودک خود سفر می‌کنید خدمات نگهداری از کودک به همراه وسایل بازی و سرگرمی‌ برنامه‌های سرگرم‌کنندۀ دیگر، گوشه‌هایی از خدمات این هتل برای رفاه فرزند شما می‌باشد.

دسترسی به اینترنت رایگان در تمام محیط هتل امکان پذیر است. اگر به بوی سیگار حساسیت دارید، نگران نباشید چرا که سیگار کشیدن در اتاق‌های این هتل ممنوع است. در ضمن، در این هتل از حیوانات خانگی شما نیز استقبال و امکانات مورد نیازشان تامین می‌شود. مهمانان می‌توانند با هماهنگی این بخش و با پرداخت هزینه‌های مربوطه از خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی استفاده نمایند. فضای سبز موجود در این هتل زیبایی آن را دو چندان کرده است. همچنین امکانات باربیکیو با هزینه جداگانه در این هتل ارائه می‌شود. در صورت نیاز به شستشو خدمات خشکشویی و اتوشویی نیز به شما آفر داده می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات هتل بلا Bella Hotel

این هتل دارای 13 اتاق‌ بزرگ و نورگیر و با رنگ آمیزی روح نوازی است که استراحت در آن می‌تواند موجب آرامش گردد. این اتاقها دارای امکاناتی از قبیل: تخت خواب های استاندارد، تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی کامل، حمام با وان و دوش، لوازم بهداشتی آرایشی رایگان، تلویزیون فلت، کتری برقی، سیستم سرمایش و گرمایش و اینترنت رایگان می‌باشد.

انواع اتاق‌ها

_ اتاق‌های دو نفره
_ اتاق‌های سه نفره
_ اتاق‌های چهار نفره
_ اتاق ویژه معلولین
_ سوئیت ماه عسل

فاصله هتل تا

- فاصله تا میدان جمهوری: ۹ دقیقه به صورت پیاده
- فاصله  تا سالن اپرا ایروان: ۱۷ دقیقه به صورت پیاده
- فاصله تا Cascade: ‏۲۳ دقیقه به صورت پیاده
- فاصله تا Matenadaran :‏ ۲۴ دقیقه به صورت پیاده
- فاصله تا Tsitsernakaberd : ‏۲۷ دقیقه به صورت پیاده

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ارمنستان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل بلا ‌
رستوران آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی
استخر سرپوشیده ماساژ
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2