آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ابجد گرند دبی

هتل ابجد گرند دبی
abjad grand Hotel دبی
درجه هتل:
هتل ابجد گرند

چرا هتل ابجد گرند Abjad Grand Hotel ؟

از دلایلی که می‌توانید هتل ابجد گرند را انتخاب کنید ارائه خدمات مناسب رفاهی با قیمتی مناسب است. همچنین هتل به علت موقعیت مکانی مناسب که در دیره واقع شده است دسترسی شما را به مکان‌های مختلف برای خرید، گردش، تفریح و ... آسان می‌کند. شما می‌توانید به وسیله حمل و نقل عمومی که در فاصله چند دقیقه‌ای هتل هستند و یا بوسیله خدمات ترانسفر و گشت شهری هتل به دیدن شهر بروید و از نقاط مختلف گردشگری دبی بازدید کنید.

امکانات هتل ابجد گرند:

امکانات تفریحی این هتل استخر روباز آن در پشت بام در کنار تخت‌های آفتاب‌گیر و بار آن است که می‌توانید با در دست داشتن نوشیدنی مورد علاقه خود بر روی صندلی‌ها و یا در آب استراحت کنید. مرکز اسپا نیز خدمات درمانی و انواع ماساژ‌ها را ارائه می‌دهد که می‌توانید با پرداخت هزینه از آن بهره‌مند شوید. رستوران هتل صبحانه را با منوی بوفه باز و رایگان برای تمامی مهمانان هر روز از ساعت 7 الی 10 ارائه می‌کند؛ ناهار و شام نیز در این رستوران با منوی انتخابی و با هزینه اضافه ارائه می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و شما با زبان‌های عربی و انگلیسی می‌توانید با کارکنان ارتباط برقرار کنید. سالن‌ کنفرانس با خدمات تجاری مانند اینترنت پر سرعت کابلی، پذیرایی، لپتاپ، ویدئوکنفرانس و ... نیز ارائه می‌شوند. پارکینگ رایگان نیز با ظرفیت محدود در محل موجود است و شما بدون نیاز به هماهنگی می‌توانید از آن استفاده کنید. خدمات خشک‌شویی، اتوشویی و .. نیز ارائه می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ابجد گرند:

تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل ابجد گرند تا:
- نهر دبی: 1.5 کیلومتر
- مرکز شهر دیره: 1.7 کیلومتر
- بازار طلا: 2.1 کیلومتر
- مرکز تجارت جهانی دبی: 2 کیلومتر 
- ترمینال کروز دبی: 2.4 کیلومتر
- فواره دبی: 2.4 کیلومتر
- آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب: 3 کیلومتر
- دبی مال: 3.2 کیلومتر
- برج خلیفه: 8 کیلومتر
- بین المللی دبی فرودگاه: 7 کیلومتر
- بین المللی آل مکتوم: 34 کیلومتر
- ایستگاه ابو تگر: 1 کیلومتر
- ایستگاه القیاده: 10 کیلومتر
- ایستگاه استادیوم: 20 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ابجد گرند ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2