آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

اوسلان هتل کوش آداسی

هتل اوسلان کوش آداسی
uslan Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل اوسلان

چرا هتل اوسلان Uslan Hotel

هتل سه ستاره اوسلان در کوش آداسی، اقامتگاهی مقرون به صرفه محسوب می‌شود. اگر به دنبال هتلی مقرون به صرفه و در حین حال با امکانات مناسب و دنج هستید هتل اوسلان گزینه مناسبی خواهد بود.

 خدمات و امکانات هتل اوسلان Uslan Hotel

هتل اوسلان تجربه بسیار خوبی در ارائه خدمات داشته و به خوبی خود را با علایق و سلیقه‌های متنوع هماهنگ می‌کند. رستوران هتل با انواع غذاهای ترکی و عثمانی اصیل از میهمانان هتل پذیرایی می‌کند و هروز صبح صبحانه غنی به صورت بوفه برای مهمانان سرو می‌شود. در ضمن نوشیدنی‌های تازه را در بار هتل می‌توانید سفارش دهید. 
این هتل زیبا دارای یک استخر شنا روباز به همراه صنلی های مخصوص آفتاب و استخری مخصوص کودکان می‌باشد که می‌توانید از آبتنی در آن لذت ببرید همچنین می‌توانید از آب گرم و خدمات اسپای هتل نیز بهره ببرید و در آن استراحت کنید و علاقه مندان به ورزش نیز می‌توانند در باشگاه تناسب اندام هتل نیز ورزش کنند و همچنین مراکز اسپا و سونا می‌توانند در پر کردن ساعات فراغت مهمانان بسیار موثر واقع گردد.
امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن اجتماعات در این هتل فراهم شده است به گونه ای که برای مسافران کاری مناسب بوده و امکان برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها را فراهم می‌آورد. در صورت نیاز به پول نقد می‌توانید به صرافی هتل بروید و از  خدمات تبدیل ارز هتل بهره ببرید شایان بذکر است نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در صورت نیاز با پرداخت هزینه دسترس است. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. از این رو گردشگران با ترانسفر باید 15 کیلومتر مسیر را از فرودگاه آتاتورک طی کنند تا به هتل برسند.

اتاق‌ها و امکانات هتل اوسلان Uslan Hotel :

این هتل دارای 53 اتاق در انواع اتاق‌های1 تخته،2 تخته،3 تخته و استاندارد است که هرکدام از اتاق‌ها احساسی مانند خانه به شما خواهند داد. تمامی اتاق‌ها با دکوراسیونی زیبا طراحی شده اند و امکاناتی نظیر حمام خصوصی، تهویه هوای مناسب، ماهواره، تلویزیون ال سی دی، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار، صندوق امانات، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق و یخچال را دارا می‌باشند.

فاصله هتل تا:

-  دروازه قلعه کوش آداسی (کاستل گیت) ۲.۳ کیلومتر

-  بازار کوش آدسی ۲.۴ کیلومتر

- مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی ۲.۴ کیلومتر

-  مرکز خرید ستور مارینا کوش آداسی ۳.۲ کیلومتر

-  ساحل بانوان کوش آداسی (لیدیز بیچ) ۴.۳ کیلومتر

- ساحل شهر کوش آداسی (تاون بیچ) ۵.۲ کیلومتر 

-  ساحل گرین بیچ کوش آداسی ۵.۳ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:

1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.

2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.

3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل اوسلان ‌
رستوران رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت اجاره خودرو اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار یخچال تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای میزکار لوازم آرایشی گاو صندوق
استخر رو باز
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2