آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ودزیسی تفلیس

هتل ودزیسی تفلیس
vedzisi Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل ودزیسی

چرا هتل ودزیسی Vedzisi Hotel 

هتل ودزیسی هتلی چهار ستاره در شهر تفلیس می‌باشد. این هتل جزو هتل‌های مجلل تفلیس شناخته می‌شود و سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. هتل ودزیسی تفلیس در منطقه Saburtalo واقع شده است و دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی شهر دارد. 

خدمات و امکانات هتل ودزیسی Vedzisi Hotel

در طول اقامت خود در هتل ودزیسی اگر قصد دارید از تورهای شهری متنوع استفاده کنید و به بازدید شهر با برنامه‌ریزی مشخص بروید، به پذیرش ۲۴ ساعته داخل هتل بروید و از خدمات فروش و ارائه تور بهره‌مند شوید. گفتنی است پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی مسلط می‌باشند.  مهمانان می‌توانند با هماهنگی این بخش و با پرداخت هزینه‌های مربوطه از خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی استفاده نمایند. اینترنت هتل در همه قسمت های ساختمان قابل دسترسی است و خدمات فکس و کپی نیز ارائه می‌شود. دسترسی به طبقات این هتل از طریق آسانسور شیشه ای که چشم انداز منحصر بفردی دارد امکان پذیر می‌باشد. سالن‌های کنفرانس و خدمات فتوکپی و فکس مهمانان را در پیش‌روی امور کاریشان کمک می‌کند.
به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر برای آسودگی خاطر خود می‌توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند. خشکشویی، لباسشویی و اتو البسه هم در مجموعه هتل ارائه می‌شود.
برای آنکه خستگی‌های روزهای شلوغ خود را از بین ببرید و ساعاتی را به سلامتی و آرامش خود اختصاص دهید؛ حتما به بخش ماساژ و سونای هتل ودزیسی بروید و ساعاتی به‌یادماندنی را سپری کنید همچنین شنا و آبتنی در استخر سر پوشیده هتل را از یاد نبرید. 
این هتل امکانات سرگرم کننده برای مهمانان در نظر گرفته است  تا اوقات فراغت میهمانان از لحظاتی مفرح، سرشار از شادی و نشاط لبریز گردد. از جمله این امکانات می‌توان به تورهای معرفی جاذبه‌های فرهنگی و محلی و تورهای پیاده‌روی، دوچرخه سواری اشاره کرد که هر یک از این سرگرمی‌ها شامل هزینه جداگانه هستند. همچنین می‌توانید در کلاس‌های آشپزی شرکت کنید و یا از خدمات اسکی هتل در روزهای سرد زمستان بهره ببرید. اگر به همراه کودک خود سفر می‌کنید خدمات نگهداری از کودک شما و سالن بازی بیرون از هتل در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل هتل ودزیسی Vedzisi Hotel

هتل ودزیسی دارای 15 اتاق می‌باشد. هر اتاق این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت می‌باشد. اتاق‌های هتل چشم اندازهایی زیبا از مناطق اطراف هتل را ارائه می‌دهند. تمامی اتاق‌ها به حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی مجهز بوده و در همه آن ها مینی بار، میز و اینترنت وای فای در دسترس می‌باشد.

فاصله هتل تا

- فاصله تا ایستگاه مترو ۶۵۰ متر
- فاصله هتل ودزیسی تفلیس تا پل Queen Tamar:‏ ۲.۶ کیلومتر
- فاصله تا سالن کنسرت تفلیس: ۳.۳ کیلومتر
- فاصله هتل ودزیسی تفلیس تا دریاچه Turtle:‏ ۳.۷ کیلومتر
- فاصله تا سالن تئاتر Rustaveli: ‏۴.۶ کیلومتر
- فاصله تا فرودگاه تفلیس: ۱۸ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ودزیسی ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق اتو شویی خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ اجاره دوچرخه سونا
سالن بازی کودکان میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2