آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گورو تفلیس

هتل گورو تفلیس
guru Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل گورو

چرا هتل گورو Guru Hotel

هتل چهارستاره گورو در شهر سابورتالو و در مرکز شهر تفلیس قرار گرفته است در مرکز یک باغ زیبا قرار گرفته که برای علاقه‌مندان به طبیعت گزینه مناسبی می‌باشد. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در نزدیکی مراکز خرید، باغ وحش و تئاتر و باله تلیلی قرار گرفته است.

خدمات و امکانات هتل گورو Guru Hotel

در هتل گورو پذیرش به صورت 24 ساعته در هتل از مهمانان استقبال می‌کنند ذهمچنین قابل ذکر است که کارکنان مجرب هتل گورو تفلیس علاوه بر زبان گرجستانی، توانایی صحبت کردن به چندین زبان زنده دنیا را مانند انگلیسی،‌ آذربایجانی، روسی و هندی دارند. برای آنکه مسافران سفری مفرح و دلپذیر را تجربه کنند؛ هتل گورو تورهای پیاده‌روی و دوچرخه سواری را ارائه می‌کند. در رستوران هتل گورو به دلیل داشتن فضای دنج مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است همچنین منویی گسترده از انواع غذاهای گرجی و بین‌المللی نیز ارائه می‌دهد، همچنین هر روز صبح صبحانه به صورت سلف می‌توانید هم در سالن هم در تراس میل کنید و از تماشای منظره سرسبز لذت ببرید. هتل گورو فاصله چندانی با فرودگاه ندارد و برای دسترسی به فرودگاه می‌توانید از طریق ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه به آن دسترسی داشته باشید. به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند. کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات، صرافی، سالن کنفرانس و ... از جمله امکانات هتل گورو می‌باشند.

اتاق‌ها و امکانات هتل هتل گورو Guru Hotel

هتل گورو در مجموع دارای 12 اتاق می‌باشد. انواع اتاق‌های آن می‌توان به اتاق دو تخته، اتاق استاندارد و اتاق خانوادگی اشاره کرد. تمام اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی مانند یخچال، حمام، سشوار، مبلمان، تلفن، تلویزیون، بالکن، اینترنت پرسرعت و سیستم تهویه مطبوع می‌باشند همچنین از پنجره تمام اتاق‌ها به سمت کوه و شهر تفلیس چشم انداز خواهید داشت.

فاصله هتل تا

- فاصله تا کاخ ورزش تفلیس: ۱۶ دقیقه پیاده روی
- فاصله تا کلیسای جامع سامبا: ۲۱ دقیقه پیاده روی
- فاصله تا میدان قهرمانان: ۲۲ دقیقه پیاده روی
- فاصله تا سیرک تفلیس: ۲۵ دقیقه پیاده روی
- فاصله تا پل کویین تامار: ۲۷ دقیقه پیاده روی

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گورو ‌
رستوران پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار
ماساژ اجاره دوچرخه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2