آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اویو 524 نیو بلک استون دبی

هتل اویو 524 نیو بلک استون دبی
oyo 524 new black stone Hotel دبی
درجه هتل:
هتل اویو 524 نیو بلک استون

چرا هتل اویو 524 نیو بلک استون OYO 524 New Black Stone Hotel ؟

در طول اقامت خود در "OYO 524 New Black Stone"، واقع در قلب مرکز شهر، با دسترسی آسان به همه چیز در دبی، از راحتی استثنایی لذت خواهید برد. خدمات و امکانات برتر ارائه شده در "OYO 524 New Black Stone" اقامتی خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد. ترانسفر رایگان به فرودگاه ارائه می‌شود. پارکینگ توسط هتل برای مهمانان فراهم شده است. میز تور و گشت شهری نیز موجود است و با هماهنگی انجام می‌شود. این هتل کاملاً غیر سیگاری است. استعمال دخانیات فقط در مناطق محدود شده مجاز است و در دیگر نقاط شامل جریمه می‌شود.

امکانات هتل اویو 524 نیو بلک استون:

هر روز تعطیلات خود را در هتل با یک فنجان قهوه با کیفیت و انرژی بخش شروع کنید. در طول اقامت خود، از میان گزینه‌های مختلف غذاخوری خوشمزه در هتل انتخاب کنید. صرف نظر از هر گونه محدودیت غذایی که ممکن است داشته باشید، در "OYO 524 New Black Stone" که مجموعه ای از گزینه‌های حلال دارد غذای خوبی خواهید خورد. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود.  اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل اویو 524 نیو بلک استون:

هتل اویو 524 با 180 اتاق که در مجموع حدود 350 تخت را فراهم می‌کنند آماده خدمت رسانی است؛ اتاق‌ها در چند مدل استاندارد، دلوکس، خانوادگی و سوئیت‌ها قرار دارند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم را دارد و تفاوت آنها بیشتر در اندازه، نوع تخت‌ها، دید و منظره و در نهایت ظرفیت آنها است.

فاصله هتل اویو 524 نیو بلک استون تا:
- نهر دبی: 2.2 کیلومتر
- دبی مال: 8.3 کیلومتر
- آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب: 8.5 کیلومتر
- برج خلیفه: 8.7 کیلومتر
- فواره دبی: 8.9 کیلومتر
- پارک آبی وایلد وادی: 19.1 کیلومتر
- برج العرب: 19.2 کیلومتر
- اسکی دبی: 20.4 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 23.9 کیلومتر
- پارک آبی آتلانتیس آکواونچر: 24.7 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل اویو 524 نیو بلک استون ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار خودپرداز اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2