آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل البراق دبی

هتل البراق دبی
al buraq Hotel دبی
درجه هتل:
هتل البراق

چرا هتل البراق Al Buraq Hotel ؟

هتل سه ستاره البراق دارای امکانات مناسبی برای اقامتی راحت و به یاد ماندنی است. از ویژگی‌های خاص هتل موقعیت مکانی آن است که دسترسی را به مکان‌های گردشگری، تفریحی و حمل و نقل عمومی بسیار آسان تر می‌کند. شما می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کمتر از اجاره خودرو و تاکسی بوسیله دسترسی آسانی که به حمل و نقل عمومی دارید به جای جای شهر بروید و هم هزینه کمتری را پرداخت کنید و دیگر در ترافیک نخواهید ماند و همین امر باعث صرفه جویی شما در زمان می‌گردد.

امکانات هتل البراق:

 از امکاناتی که کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شود می‌توان به استخر، سیستم تهویه مطبوع لابی، تلویزیون عمومی، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس و فتوکپی اشاره نمود؛ پذیرش نیز 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن‌های آلمانی، انگلیسی و روسی صحبت می‌کنند و بقیه امکانات نظیر مرکز اسپا هتل که شامل اتاق‌های متعدد ماساژ، جکوزی و ... است، ترانسفر فرودگاهی و مرکز تجارت هتل شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند که برای استفاده از آنها مستلزم پرداخت هستید. صبحانه برای تمامی مهمانان هرروز از ساعت 7 الی 10 در رستوران هتل ارائه می‌شود؛ ناهار و شام نیز موجود است که با پرداخت هزینه‌ای جداگانه می‌توانید از آن استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل البراق:

تلویزیون‌های LCD که به شما امکان می‌دهند هر زمان که بخواهید کانال ماهواره را تماشا کنید و تلفن‌های مستقیمی که می‌توانید به پذیرش هتل متصل شوید. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی و مینی‌بار هستند.

فاصله هتل البراق تا:
- مرکز تجارت جهانی دبی: 7.86 کیلومتر
- میدان ساعت دبی: 8.1 کیلومتر
- موزه دبی: 1.6 کیلومتر
- پارک آبی ایس لند دبی: 96.8 کیلومتر
- پراک آبی دریم لند: 62.5 کیلومتر
- باغ پروانه دبی: 33.6 کیلومتر
- بازار طلای دبی: 0.4 کیلومتر
- مجتمع تجاری سیتی سنتر: 15.4 کیلومتر
- دلفیناریوم دبی: 7.8 کیلومتر
- فرودگاه بین‌المللی دبی: 10.67 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل البراق ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه سالن کنفرانس اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2