آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ل بلو کوش اداسی

هتل ل بلو کوش اداسی کوش آداسی
le bleu & resort Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل ل بلو کوش اداسی

چرا هتل ل بلو اند ریزورت Le Bleu Hotel & Resort

هتل و ریزورت ل بلو یکی از هتل‌های پنج ستاره UALL در کوش آداسی می‌باشد که در سال 2014 بازسازی شده است و جزو بزرگ ترین هتل‌های این شهر به حساب می‌آید، این هتل دارای موقعیت ساحلی در دریای نیلگون اژه است که موجب شده است هتلی ساحلی به حساب بی‌آید. این هتل مکانی بسیار رمانتیک برای زوج‌های جوان بوده و امکانات لازم را برای گذراندن تعطیلات همراه با سرگرمی دارد.

خدمات و امکانات هتل ل بلو اند ریزورت Le Bleu Hotel & Resort  

این هتل امکانات بسیار خوب و به روی را به مسافران ارائه می‌دهد از جمله اینترنت وای فای  پر سرعت رایگان در تمام اتاق‌ها و در تمام فضاهای عمومی هتل وجود دارد و اگر شما با مقاصد کاری به سفر رفته اید می‌توانید از اتاق جلسات و خدمات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید که هزینه جداگانه ای در بر خواهد گرفت. پذیرش در این هتل ۲۴ ساعته می‌باشد و ورود حیوانات خانگی هم به همراه مهمانان مجاز می‌باشد وجود پزشک در این هتل هم یکی دیگر از نکات خوب هتل می‌باشد.
این هتل لوکس دارای سه استخر شنای  روباز به همراه استخری مخصوص کودکان و سرسره های آبی می‌باشد که می‌توانید از آن لذت ببرید همچنین می‌توانید از آب گرم و خدمات اسپای هتل نیز بهره ببرید و در آن استراحت کنید و علاقه مندان به ورزش نیز می‌توانند در باشگاه تناسب اندام هتل نیز ورزش کنند و همچنین مراکز اسپا و سونا می‌توانند در پر کردن ساعات فراغت مهمانان بسیار موثر واقع گردد.
اگر به همراه کودک خود سفر کرده اید نگران نباشید چرا که در هتل خدمات نگهداری از کودک و فضایی سر پوشیده برای بازی آن‌ها فراهم شده است. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، و ترکی صحبت می‌کنند و از بابت ارتباط با آن‌ها جای نگرانی نمی‌باشد. 
در هتل ل بلو هم امکان استفاده از یک رستوران به شکل بوفه و هم دو رستوران دیگر با انتخاب از منو است. در رستوران اصلی خدمات به صورت 24 ساعته ارائه می‌شود. در رستوران منویی Ristorente از انواع غذاهای ایتالیایی و در رستوران منویی Lipari Fish غذاهای دریایی پخت و سرو می‌شوند. هتل ل بلو دارای تفریحات شبانه مختلفی از جمله آواز، نمایش، دیسکو و جشن‌های شبانه است که به فراخور زمان هر شب اجرا می‌گردند.
اگر اهل شنا و تفريحات آبي مانند جت اسکي ، اسکي روی آب ، پارازايلينگ(چتر بازي با قايق موتوري ) و .. و ساحل زيبا هستيد ساحل lady beach مقصد شما خواهد بود. مهمانان می‌توانند بر روی صندلی‌های مخصوص حمام آفتاب در کنار ساحل استراحت کنند و لذت ببرند درحالیکه همزمان کودکانشان نیز در پارک آبی با سرسره‌های آبی سرگرم شده‌اند علاوه بر آن برای ‏کودکان نیز سالن بازی در نظر گرفته شده است و قابل توجه مهمانانی که قصد اقامت در این هتل با حیوان خانگی شان را دارند در این هتل ورود حیوانات خانگی به هتل مجاز نمی‌باشد.

مسافران می‌توانند از هتل ماشین کرایه کنند و در اطراف کوش آداسی  چرخی بزنند و به هر نقطه ای که دست دارند بروند. امکانات برای افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر هم وجود دارد. اگر علاقه به گشت و گذار در شهر داشتید از هتل دوچرخه کرایه کنید. کتابخانه هتل هم محیط بسیار ارامی را برای مطالعه و گذر وقت فراهم می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات هتل ل بلو اند ریزورت Le Bleu Hotel & Resort

این هتل دارای 263 اتاق می‌باشد و تمامی اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی رو به دریا هستند. کلیه اتاق‌های میهمان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی‌نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز درهمه اتاق‌ها وجود دارند.

انواع اتاق‌ها:

-  اتاق‌های رو به دریا: با مساحت ۲۲ متر است که یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره کینگ یا سه تخت یک نفره به همراه دوش دارد.

- جونیور سوئیت : با مساحت ۳۰ متر است که یک تخت دو نفره کینگ و یک تخت مبلی به همراه یک دوش دارد.

- سوئیت کینگ با تراس : با مساحت ۴۲ متر می باشد که یک تخت دو نفره کینگ و یک تخت مبلی دارد.

- سوئیت : با مساحت ۳۵ متر است که یک تخت دو نفره کینگ و یک تخت مبلی به همراه دوش دارد.     

- اتاق تریپل: با مساحت ۲۴ مترمی باشد و یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره کینگ یا سه تخت یک نفره به همراه دوش دارد.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا جزیره کبوتر کوش آداسی: ۸۰۰ متر

- فاصله تا ساحل کوش آداسی: ۸۵۰ متر

- فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۳.۷ کیلومتر

- فاصله تا پارک آبی آدالند: ۱۲.۳ کیلومتر

- فاصله تا شهر باستانی افسوس: ۲۴.۹ کیلومتر

- فاصله تا خانه مریم مقدس: ۲۹.۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید

امکانات و خدمات هتل ل بلو کوش اداسی ‌
رستوران فروشگاه ورود مجاز حیوانات پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین فضای سبز منوی غذای کودک خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان بیلیارد گلف چترآفتاب کلاب‌های شبانه میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2