آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لادونیا آداکوله کوش آداسی

هتل لادونیا آداکوله کوش آداسی
ladonia s adakule Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل لادونیا آداکوله

چرا هتل لادونیا آداکوله Ladonia Hotels Adakule   

هتل لادونیا آداکوله کوش آداسی Ladonia Hotels Adakule یک هتل پنج ستاره در منطقه لارا کوش آداسی در کشور ترکیه است که در سال 2019 بازسازی شده و تا مرکز شهر با استفاده از خودرو فقط 7 دقیقه فاصله دارد. به همین دلیل دسترسی راحتی به مراکز خرید و رستوران‌ها دارید.

خدمات و امکانات هتل لادونیا آکادوله Ladonia Hotels Adakule 

هتل باشکوه لادونیا آکادوله طیف وسیعی از خدمات و امکانات را در اختیار مهمانان خود قرار داده است تا مسافران از اقامت خود خاطراتی خوش داشته باشند و سفری به یادماندنی را تجربه کنند و در چند مورد به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.
هتل لادونیا آکادوله دارای یک استخر شنای زیبا روباز و سرپوشیده به همراه استخری مخصوص کودکان می‌باشد که می‌توانید از آبتنی در آن لذت ببرید همچنین می‌توانید از آب گرم و خدمات اسپای هتل نیز بهره ببرید و در آن استراحت کنید و علاقه مندان به ورزش نیز می‌توانند در باشگاه تناسب اندام مجهز به پیشرفته ترین دستگاه‌ها در هتل نیز ورزش کنند و همچنین مراکز اسپا و سونا می‌توانند در پر کردن ساعات فراغت مهمانان بسیار موثر واقع گردد. از فروشگاه هتل سوغاتی‌های خود را بخرید یا سری به آرایشگاه بزنید. در هتل یک زمین تنیس تعبیه شده که علاقه مندان به تنیس می‌توانند در آن به صورت دو نفره و چهار نفره مشغول بازی شوند و اوقات خوشی را برای خود فراهم کنند.
امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن اجتماعات در این هتل فراهم شده است به گونه ای که برای مسافران کاری مناسب بوده و امکان برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها را فراهم می‌آورد. دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که اگر با حیوان خانگی خود قصد سفر دارید در این هتل اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید.
در رستوران اصلی Anatolia که چشم اندازی خیره کننده به دریا و غروب خورشید دارد منویی از غذاهای اصیل ترکی به همراه انواع غذاهای لذیذ بین‌المللی وجود دارد که می‌توانید صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه تهیه کنید. یک رستوران مخصوص دریایی با نام La Brise وجود دارد، جایی که شما قادر خواهید بود ماهی و غذاهای دریایی تازه را میل کنید. همچنین یک رستوران a la carte ایتالیایی وجود دارد که در آن همه غذاهای کلاسیک و ایتالیایی را پیدا خواهید کرد. شش بار در هتل وجود دارد که شامل بار ساحلی، بار لابی و بار دیسکو است و تا ساعت ۲ بامداد باز هستند و می توانید در آن سرگرم شوید.

 اتاق‌ها و امکانات هتل لادونیا آکادوله Ladonia Hotels Adakule 

این هتل در مجموع دارای 380 اتاق در ابعاد بزرگ و مبله که شیک و ساده دکور شده اند؛ در ضمن هتل لادونیا آکادوله  رو به ساحل قرار گرفته و به همین دلیل برخی اتاق‌های آن، چشم‌اندازی بسیار زیبا رو به دریا دارند. در صورت نیاز به شستشو خدمات شستشو در اختیارتان قرار خواهد گرفت. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع ،یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی، میز آرایش، اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار در اتاق‌ها تعبیه شده؛ همچنین نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و اتو و میز اتو هم در صورت نیاز در اختیارتان قرار داده می‌شوند.

انواع اتاق‌ها:

- سوییت: این اتاق ها ۴۲ متر می باشد این اتاق‌ها دارای دو تخت کویین است که سه بزرگسال همراه دو کودک می توانند در آن اقامت کنند.

- اتاق‌های بزرگ مبله: اتاق‌هایی با ۳۵ متر مربع وسعت که دارای یک تخت فرنج و دو یک تخت سینگل می‌باشند و می توانند میزبان ۲ بزرگ سال و یک کودک باشند.

- اتاق‌های استاندارد: این اتاق‌ها ۲۵ تا ۳۰ متر است و می‌تواند میزبان دو بزرگ سال و یک کودک باشد.

- جونیور: با ۳۵ متر محبوب ترین اتاق بین خانواده‌های دارای فرزند هستند که دارای یک تخت فرانسوی و یک تخت سینگل هستند.

فاصله هتل تا :

- فاصله تاپارک آبی آدالند: 4 کیلومتر

- فاصله تا جزیره کبوتر:7 کیلومتر

- فاصله تا معبد آرتمیس: 16 کیلومتر

- فاصله تا کلیسای سنت جان: 17 کیلومتر

- فاصله هتل تا مسجد کالجی: 2 کیلومتر 

- فاصله هتل تا تپه آتاتورک: 3.2 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

    
امکانات و خدمات هتل لادونیا آداکوله ‌
رستوران فروشگاه رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق اجاره خودرو خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام وان خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2