آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سنتینوس بیچ کوش آداسی

هتل سنتینوس بیچ کوش آداسی
sentinus beach Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل سنتینوس بیچ

چرا هتل سنتینوس بیچ Sentinus Beach Hotel

هتل سنتینوس کوش آداسی یکی از هتل‌های چهار ستاره کوش آداسی است که خدمات خود را به صورت UALL ارائه می‌دهد.

خدمات و امکانات هتل سنتینوس بیچ Sentinus Beach Hotel

این هتل، تجربه بسیار خوبی در ارائه خدمات داشته و به خوبی خود را با علایق و سلیقه‌های متنوع هماهنگ می‌کند از جمله خدمات این هتل یک رستوران اصلی می‌باشد که انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌کند و یک رستوران دریایی که منویی از انواع غذاهای دریایی سرو می‌کند و یک رستوران مکزیکی که علاقه‌‌مندان به غذاهای مکزیکی می‌توانند به آن سری بزنند؛ همچنین هتل سنتینوس بیچ Sentinus Beach  دارای چهار کافی شاپ و یک اسنک بار می‌باشد که همه روزه به مهمانان انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های سبک ارائه می‌دهد. صبحانه نیز به صورت رایگان در رستوران هتل سرو می‌شود.
هتل سنتینوس بیچ دارای یک استخر شنای زیبا به همراه استخر مخصوص کودکان می‌باشد که می‌توانید از آبتنی در آن لذت ببرید همچنین می‌توانید از آب گرم و خدمات اسپای هتل نیز بهره ببرید و در آن استراحت کنید و علاقه مندان به ورزش نیز می‌توانند در باشگاه تناسب اندام هتل نیز ورزش کنند و همچنین مراکز اسپا و سونا می‌توانند در پر کردن ساعات فراغت مهمانان بسیار موثر واقع گردد.از فروشگاه هتل سوغاتی‌های خود را بخرید یا سری به آرایشگاه بزنیداگر به همراه فرزند خود سفر کرده اید نگران نباشید چرا که در هتل کلاب و زمین بازی مخصوص کودکان در نظر گرفته شده است.
از دیگر امکانات تفریحی هتل می‌توان به والیبال ساحلی و بیلیارد اشاره کرد. برای گشت و گذار شهری می‌توانید از پذیرش هتل ماشین کرایه کنید لازم بذکر است که  دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است.

اتاق ها و امکانات هتل سنتینوس بیچ Sentinus Beach Hotel

این هتل در مجموع دارای 102 اتاق با دکوراسیون شیک و مدرن است. کلیه اتاق‌های میهمان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند. از وجود بالکن در اتاق‌ها غافل نشوید که در طول روز می‌توایند به آن‌جا رفته و ساعات خوشی را در آن سپری کنید.

 فاصله هتل تا:

 - تا مرکز خرید کوش آداسی AVM ۰.۷ کیلومتر است.

- تا ساحل شهر کوش آداسی (تاون بیچ) ۵.۵ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۴ لیر )

- تا ساحل گرین بیچ کوش آداسی ۵.۶ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۴ لیر )

- تا ساحل بانوان کوش آداسی (لیدیز بیچ) ۶.۱ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۲۶ لیر )

- تا دروازه قلعه کوش آداسی (کاستل گیت) ۷.۴ کیلومتر است. ( کرایه تاکسی : ۳۰ لیر )

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سنتینوس بیچ ‌
رستوران آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز خدمات مبادله ارز آرایشگاه تاکسی سرویس
مینی بار سشوار یخچال تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ سونا حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان بیلیارد سولاریم چترآفتاب کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2