آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل داباکلار کوش آداسی

هتل داباکلار کوش آداسی
dabaklar Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل داباکلار

چرا هتل داباکلار Dabaklar Hotel 

هتل داباکلار یکی از هتل‌های میان رده و چهار ستاره می‌باشد که در شهر کوش آداسی قرار دارد و بدلیل امکانات و خدمات ارائه شده سالانه میزبان ‏تعداد زیادی از گردشگران تور کوش آداسی می‌باشد، همچنین این هتل تنها 900 متر با ساحل نیز فاصله دارد.

خدمات و امکانات هتل داباکلار Dabaklar Hotel

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت کرده و پاسخگوی تمامی سوالات مسافران با روی خوش می‌باشند و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، ترکی مسلط می‌باشند. و از بابت ارتباط با آن‌ها جای نگرانی نخواهید داشت. 
میهمانان هتل داباکلار می‌توانند هر روز صبح صبحانه خود را در پیشخوان رستوران انتخاب و نوش جان کرده و در صورت نیاز به نوشیدنی خاص به سالن استراحت هتل رفته و نوشیدنی مورد علاقه خود را از این مکان خریداری کنند. امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن اجتماعات در این هتل فراهم شده است به گونه ای که برای مسافران کاری مناسب بوده و امکان برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها را فراهم می‌آورد.
دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی فراهم شده است. در این هتل پارکینگ وجود ندارد و می‌بایستی برای پارک خودرو شخصی به پارکینگ عمومی اطراف هتل بروید. در صورت نیاز به پول نقد می‌توانید به صرافی هتل بروید و از خدمات تبدیل ارز هتل بهره ببرید شایان بذکر است نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در صورت نیاز با پرداخت هزینه دسترس است. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. از این رو گردشگران با ترانسفر باید 15 کیلومتر مسیر را از فرودگاه آتاتورک طی کنند تا به هتل برسند همچنین خوب است بدانید امکاناتی برای رفت و آمد راحت افراد معلول در نظر گرفته شده است.
این هتل زیبا دارای یک استخر شنای زیبا می‌باشد که می‌توانید از آن لذت ببرید و همچجنین علاقه مندان به ورزش نیز می‌توانند در باشگاه تناسب اندام هتل نیز ورزش کنند و همچنین مراکز اسپا و سونا می‌توانند در پر کردن ساعات فراغت مهمانان بسیار موثر واقع گردد. از دیگر تفریح‌های شما در این هتل بازی دارت و بیلیارد خواهد بود. لازم به ذکر است ورود حیوانات به هتل ممنوع می‌باشد. یکی از مزیت‌های هتل امکان کنسلی رایگان بر روی اکثر اتاق‌ها است.

اتاق‌ها و امکانات هتل داباکلار  Dabaklar Hotel 

این هتل دارای 81 اتاق غیرسیگاری ، از جمله 3 سوئیت جونیور و 77 اتاق دو تخته در 8 طبقه قرار دارد. تمامی اتاقهای این هتل دارای بالکن و حمام اختصاصی می‌باشند که داخل حمام‌ها برای رفاه بیشتر انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و سشوار قرار گرفته است. سرویس بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال‌های ماهواره ای، تلفن، از جمله امکانات و خدمات دیگر این هتل می‌باشد.

انواع اتاق‌ها:

 - اتاق دو تخته کوچک با ظرفیت 2 نفر

-  اتاق دو تخته استاندارد ا ظرفیت 2 نفر

-  اتاق سه تخته استاندارد با ظرفیت 3 نفر

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل تا مرکز خرید اسکالا نووا:‌ ۱.۱ کیلومتر

- فاصله هتل تا ساحل کوش آداسی: ۱.۱ کیلومتر

- فاصله هتل تا ساحل بانوان: ۳.۴ کیلومتر

- فاصله هتل تا پارک آبی آدالند: ۷.۳ کیلومتر

- فاصله هتل تا پارک مریم مقدس: ۱۱.۳ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل داباکلار ‌
رستوران پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس ویلچر خدمات معلولین نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز باشگاه بدنسازی ماساژ حمام ترکی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2