آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سی بلو اسپا کوش آداسی

هتل بلو سی اند اسپا کوش آداسی
blue sea spa Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل بلو سی اند اسپا

چرا هتل بلو سی اند اسپا  Blue Sea Hotel & Spa

هتل بلو سی اند اسپا هتلی چهار ستاره و در شهر توریستی کوش آداسی و در فاصله 500 متری از ساحل واقع شده است و از آنجایی که این هتل در موقعیت مکانی بسیار خوبی قرار گرفته است با اقامت در این هتل با چند دقیقه پیاده روی به ساحل برسید.

خدمات و امکانات هتل بلو سی اند اسپا Blue Sea Hotel & Spa

هتل دارای میز تور می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی از آن بهر‌ه ببرند همچنین پرسنل هتل که به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند با گرمی از شما پذیرایی می‌کنند.
کرایه اتومبیل می‌تواند برای میهمانانی که مایل به گشت و گذار در منطقه هستند ترتیب داده شود. در صورت نیاز به صرافی می‌توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در دسترس است.
اگر به همراه کودک خود سفر کرده اید نگران نباشید چرا که می‌توانید کودک خود را به بخش نگه داری کودک سپرده و به گشت و گذار بپردازید. در طول اقامت خود در هتل بلو سی نگران امنیت وسیله‌های گران بهایتان نباشید چرا که برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله‌های ارزشمند خود را در آن بگذارید. غذای خود را می‌توانید در فضایی بسته و آرامش‌بخش و یا در فضایی باز بر فراز تراس هتل نوش جان کنند. 
اگر شما با مقاصد کاری به سفر رفته اید می‌توانید از اتاق جلسات و خدمات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید. هتل بلو سی اند اسپا برای استراحت بعد از یک روز شلوغ حمام‌های ترکی و ماساژ را آماده کرده است. لازم بذکرمی‌باشد برای گردش در شهر می‌توانید از هتل دوچرخه و ماشین کرایه کنید. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. از این رو گردشگران با ترانسفر باید 33 کیلومتر مسیر را از فرودگاه آتاتورک طی کنند تا به هتل برسند. برای آبتنی و شنا می‌توانید به استخر روباز و سر پوشیده رفته و لذت ببرید. علاوه بر استخر می‌توانید در مرکز اسپا و سلامتی از انواع ماساژ و سونا برای رفع خستگی بعد از یک روز طولانی بهره ببرید.

اتاق‌ها و خدمات هتل بلو سی اند اسپا Blue Sea Hotel & Spa

هتل بلو سیتی اند اسپا Blue Sea Hotel & Spa 50 اتاق با دکوراسیون شیک و مدرن دارد. کلیه اتاق‌های میهمان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی‌نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند.

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل تا ساحل بانوان: ۵۰۰ متر

- فاصله هتل تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۲.۳ کیلومتر

- فاصله هتل تا پارک آبی آدالند:‌ ۸.۷ کیلومتر

- فاصله هتل تا پارک آبی آکوآ فانتزی: ۹.۳ کیلومتر

- فاصله هتل تا خانه مریم مقدس: ۱۱.۱ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بلو سی اند اسپا ‌
رستوران پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو اتو شویی خدمات مبادله ارز
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده اجاره دوچرخه سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2