آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رامادا مرتر استانبول

هتل رامادا مرتر استانبول
ramada istanbul merter Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل رامادا مرتر استانبول

چرا هتل رامادا مرتر استانبول Ramada Hotel Istanbul Merter 

هتل رامادا مرتر هتلی پنج ستاره می‌باشد که این هتل که در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است و در منطقه مرتر در قلب نساجی استانبول قرار گرفته است. این هتل هر ساله بدلیل خدمات و امکانات ارائه شده مورد توجه بسیاری ازمسافران قرار گرفته است.

خدمات و امکانات هتل رامادا مرتر استانبول Ramada Hotel Istanbul Merter

هتل رامادا مرتر، تجربه بسیار خوبی در ارائه خدمات داشته و به خوبی خود را با علایق و سلیقه‌های متنوع هماهنگ می‌کند. کارکنان این هتل به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی مسلط می‌باشند و از بابت ارتباط با آن‌ها جای نگرانی نمی‌باشد.

در رستوران آلگرو "Allegro Restaurant" غذاهای ترکی و بین‌المللی سرو می‌شوند. هر روز با صبحانه غنی به صورت بوفه آغاز می‌شود. در طول روز می‌توانید از نوشیدنی‌ها یا میان وعده‌های سبک در کافه بار هتل لذت ببرید.

کافه اسپِسو: صبحانه سلف سرویس و دسرهای آماده شده در شیرینی پزی، همگی احساسی بی‌نظیر در شما ایجاد خواهند کرد. طعم‌های جدید را در این کافه امتحان کنید. کافه وین-واینهاوس: واینهاوس انواع نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی را سرو می‌کند.

پارکینگ رایگان این هتل پنج ستاره از برترین گزینه‌ها محسوب می‌گردد در تمامی اتاق‌ها و لابی هتل می‌توانید از اینترنت بی سیم با سرعت بسیار عالی بهره ببرید. نگران امنیت وسیله‌‌های گران بهایتان نباشید برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله‌های ارزشمند خود را در آن بگذارید. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. از این رو گردشگران با ترانسفر باید 8 کیلومتر مسیر را از فرودگاه آتاتورک طی کنند تا به هتل برسند همچنین اگر شما با مقاصد کاری سفر کرده اید می‌توانید از اتاق جلسات و خدمات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید.
در هتل نیز یک سالن مجهر بدنسازی مجهز فراهم شده است که بسیار لوکس است و علاقه‌مندان به ورزش و بدنسازی نیز می‌توانند در آن تمرینات روزانه خود را انجام دهند علاوه بر باشگاه یک استخر سرپوشیده در هتل ساخته شده است که بخش‌های جداگانه ای نیز با عمق استاندارد برای بچه‌ها فراهم شده است. شایان بذکر است مرکز سلامت و اسپای اکسیژن  "Oksijen"  خدماتی همچون سونا، حمام بخار و حمام ترکی و خدمات مربوط به زیبایی و جدیدترین تکنولوژی به مهمانان ارائه می‌دهد.

اتاق‌ها و امکانات هتل رامادا مرتر استانبول Ramada Hotel Istanbul Merter 

این هتل که دارای ۲۰۰ اتاق در۶ طبقه می‌باشد. هر کدام از اتاق‌ها دکوری مدرن و لوکس دارند. این اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی به سوی استخر یا شهر می‌باشند و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به تهویه مطبوع ، یخچال، مینی‌بار، گاوصندوق ، تخت‌های با کیفیت و تلویزیون‌های 32 اینچی اشاره کرد همچنین مهمانان در اتاق‌ها به دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ ساز هم دسترسی دارند. حماماختصاصی مجهز به دوش و وان جداگانه، مواد شوینده و سشوار در اتق‌ها تعبیه شده؛ همچنین نظافت به صورت روزانه انجام می‌شود و اتو و میز اتو هم در صورت نیاز در اختیارتان قرار داده می‌شوند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق تویین دولوکس – نان اسموکینگ: این اتاق ها ۳۲ متر مساحت دارند، دو تخت یک نفره در آن ها موجود است.

- اتاق تویین دولوکس – اسموکینگ: این اتاق ها ۳۲ متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک تخت یک نفره در آن ها موجود است.

- سوییت جونیور – نان اسموکینگ: این سوییت ها ۴۵ متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است.

- سوییت جونیور – اسموکینگ: این سوییت ها ۴۵ متر مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است.

- اتاق کینگ – نان اسموکینگ: این اتاق ها ۲۸ متر مساحت دارند، دو تخت یک نفره در آن ها موجود است.

- اتاق کویین – نان اسموکینگ: این اتاق ها ۳۲ متر مساحت دارند، دو تخت یک نفره در آن ها موجود است.

- اتاق کویین –اسموکینگ: این اتاق ها ۳۲ متر مساحت دارند، دو تخت یک نفره در آن ها موجود است.

- اتاق تویین – نان اسموکینگ: این اتاق ها ۲۸ متر مساحت دارند، دو تخت یک نفره یا یک تخت دونفره بزرگ در آن ها موجود است.

- اتاق تویین –اسموکینگ: این اتاق ها ۲۸ متر مساحت دارند، یک تخت یک نفره یا یک تخت دونفره بزرگ در آن ها موجود است.

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل تا مسجد سلیمانیه: ۷.۱ کیلومتر

- فاصله هتل تا برج گالاتا: ۸.۲ کیلومتر

- فاصله هتل تا منطقه سلطان احمد: ۸.۳ کیلومتر

- فاصله هتل تا آب انبار باسیلیکا: ۸.۴ کیلومتر

- فاصله هتل تا کاخ توپکاپی: ۸.۸ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رامادا مرتر استانبول ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی فضای سبز خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا
جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده سونا حمام ترکی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2