آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل والی کناک استانبول

هتل والی کناک استانبول
vali konak Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل والی کناک

چرا هتل والی کوناک  Vali Konak Hotel

هتل والی کناک Vali Konak Hotel، هتلی پنج ستاره در منطقه معروف نیشان تاشی Nisantasi که محلی مخصوص خرید و سرگرمی است قرار دارد و به گرمی پذیرای مهمانان می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل والی کوناک Vali Konak Hotel

پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران است. علاوه بر این تسلط کارمندان این بخش به زبان انگلیسی هم سبب شده است تا نگرانی خاصی بابت برقراری ارتباط با آن‌ها وجود نداشته باشد. همچنین اطلاعات مربوط به جاذبه‌های گردشگری و شرایط سفر‌های درون شهری را هم می‌توانید از پذیرش هتل جویا شوید. کرایه اتومبیل می‌تواند برای میهمانانی که مایل به گشت و گذار در منطقه هستند ترتیب داده شود.
امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن اجتماعات در این هتل فراهم شده است به گونه ای که برای مسافران کاری مناسب بوده و امکان برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها را فراهم می‌آورد. اگر به همراه کودک خود سفر می‌کنید نگران نباشید چرا که در هتل خدمات نظارت و مراقبت کودکان با هزینه مازاد برای رفاه شما و کودکتان فراهم شده است شایان بذکر است  اگر شما با مقاصد کاری به سفر رفته اید می‌توانید از اتاق جلسات و خدمات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید.
استخر سرپوشیده و استخر مخصوص کودکان هتل به خصوص برای کسانیکه در طول پاییز و زمستان می‌خواهند از شنا کردن لذت ببرند مکان مناسبی است. به علاوه در نوارکناره استخر مجموعه ای از نوشیدنی‌های دلچسب را ارائه می‌دهد؛ همچنین یک منطقه سلامتی با سونا در هتل برای رفع خستگی و استراحت نیز فراهم شده است. 

اتاق‌ها و امکانات هتل والی کوناک Vali Konak Hotel

هتل والی کوناک دارای 40 اتاق می‌باشد و کلیه اتاق‌های میهمانان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند. شایان بذکر است که در برخی اتاق‌ها تراس رو به شهر قرار گرفته است.

فاصله هتل تا:

- دونر پلاس95m

- رستوران نصر-ت برگر نیسانتاسی524m

- پیتزا هات بومونتی969m

- سیتیز نیشانتاشی شاپینگ سنتر214m

- موزه نظامی540m

- کاخ ایهلامور821m

- تنگه بسفر 5km

- فرودگاه آتاترک 10km

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل والی کناک ‌
رستوران آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو اتو شویی فضای سبز خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز استخر سرپوشیده ماساژ
سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2