آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ویزون استانبول

هتل ویزون استانبول
vizon Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل ویزون

چرا هتل ویزون Vizon Hotel

هتل ویزون  Vizon Hotel هتلی سه ستاره در منطقه آرام و ساکت عثمان بی قرار گرفته است و از لحاظ موقعیت مکانی در فاصله 400 متر از نیشانتاشی قرار گرفته است و این منطقه پر از رستوران و کافه و مراکز خرید است. این هتل سه ستاره در سال 2011 پا به عرصه هتلداری نهاد تا اسکان را برای گردشگران تسهیل کند.

خدمات  و امکانات هتل ویزون Vizon Hotel

این هتل تجربه بسیار خوبی در ارائه خدمات داشته و به خوبی خود را با علایق و سلیقه‌های متنوع هماهنگ می‌کند. کارکنان این هتل سه ستاره مسلط به چند زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ترکی می‌باشند و از بابت ارتباط با آن‌ها جای نگرانی نمی‌باشد. لازم به ذکر است که خدمات شستشو مثل اتوشویی، خشکشویی و ...هزینه جدا دارند. برای افرادی که به همراه حیوانات خانگی خود سفر می‌کنند لازم است بدانند که ورود حیوانات خانگی به داخل هتل مجاز می‌باشد. اگر به همراه کودک خود سفر می‌کنید نگران نباشید چرا که در هتل خدمات نگهداری از کودک شما فراهم شده است.
پارکینگ رایگان آن از برترین گزینه‌ها محسوب می‌گردد در تمامی اتاق‌ها و لابی هتل می‌توانید از اینترنت بی سیم با سرعت بسیار عالی بهره ببرید برای افرادی که قرارهای ملاقات کاری و کنفرانس نیز دارند این هتل سالن کنفرانس مجهز در اختیارشان قرار می‌دهد. رستوران ترکی ویزون هتل با محیطی بسیار شیک آماده پذیرایی از مهمانان خود می‌باشد و سرو صبحانه از خدمات تکمیلی این هتل به شمار می‌آید و یک بار سالن برای نوشیدنی در دسترس است.
در هتل نیز یک سالن مجهر بدنسازی مجهز فراهم شده است که بسیار لوکس است وعلاقه مندان به ورزش و بدنسازی نیز می‌توانند در آن تمرینات روزانه خود را انجام دهند علاوه بر باشگاه یک استخر سرپوشیده در هتل ساخته شده است که فضایی مناسبی برای استراحت و آبتنی شما می‌باشد و با بهره گیری از انواع ماساژها می‌توانید در آن لذت برده و استراحت کنید همچنین مرکز اسپا مجهز هتل نیز شامل حمام ترکی و سونا فنلاندی می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل ویزون Vizon Hotel

هتل ویزون ۵۱ اتاق دارد که هریک از اتاق‌ها پنجره ای رو به شهر دارند که منظره زیبایی را به تصویر می‌کشد. اتاق‌های هتل در رنگ‌های گرم و بسیار زیبا تزیین شده اند و کلیه اتاق‌های میهمانان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی‌نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی نیز دارای دوش، حوله، دمپایی و سشوار و لوازم آرایشی بهداشتی می‌باشند. برخی از اتاق‌ها دارای حمام اسپا نیز می‌باشند همچنین نظافت اتاق‌ها به صورت روزانه نیز انجام می‌شود.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق‌های استاندارد تریپل

- اتاق‌های سوپریور تویین

- اتاق‌های استاندارد دبل

فاصله هتل تا:

- رستوران تهین نیشانتاشی291m

- دونر پلاس362m

- رستوران نصر-ت برگر نیسانتاسی803m

- سیتیز نیشانتاشی شاپینگ سنتر491m

- بازار عتیقه فروشی فریکوی635m

- موزه نظامی728m

- استانبول جواهر مال874m

- مسجد ایا صوفیه5.3km

- تنگه بسفر9.9km

- فرودگاه آتاترک17.3km

- فرودگاه استانبول30.8km

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ویزون ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات پرستار کودک پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اتو شویی سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا حمام ترکی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2