آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل د گلدن پراز استانبول

هتل د گلدن پراز استانبول
the golden pera's Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل د گلدن پراز

چرا هتل د گلدن پراز استانبول The Golden Peras Istanb Hotel 

هتل‌های زیادی در شهر استانبول خودنمایی می‌کنند که از جمله این هتل‌ها می‌توان به هتل د گلدن پراز استانبول اشاره کرد که هتلی چهار ستاره می‌باشد. گلدن پراز از هتل‌های مقرون به صرفه حساب می‌آید به همین دلیل در میان مسافران از استقبال خوبی برخوردار می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل د گلدن پراز استانبول The Golden Peras Istanb Hotel

کارکنان میز پذیرش می‌توانند نکاتی در مورد مناطق اطراف هتل ارائه دهند؛ همچنین پرسنل هتل د گلدن پراز به زبان‌های ترکی و انگلیسی صحبت می‌کنند به همین دلیل دیگر جای نگرانی برای ارتباط برقرار کردن با آن‌ها نمی‌باشد.
دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. همچنین گردشگرانی که  قصد اقامت با حیوان خانگی‌شان را دارند توجه داشته باشند که ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع می‌باشد. اگر به همراه  کودک خود سفر می‌کنید نگران نباشید چرا که در هتل خدمات نگهداری از کودک شما نیز فراهم شده است؛ همچنین برای خدمات تبدیل ارز نیز می‌توانید به صرافی موجود در هتل سری بزنید و به پول رایج ترکیه دسترسی داشته باشید. 
هتل د گلدن پراز، رستوران اختصاصی ندارد و تنها می‌توانید صبحانۀ خود را به صورت بوفه‌ای در این هتل نوش جان کنید، البته از این نظر هیچ جای نگرانی نیست، چرا که در اطراف این هتل، رستوران‌ها، کافه‌ها و فست‌فودهای زیادی قرار دارند. خدمات خشکشویی، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس برای نشست‌های کاری و ترانسفر فرودگاهی از دیگر خدمات و امکانات رفاهی این هتل چهار ستاره می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل د گلدن  پراز استانبول The Golden Peras Istanb Hotel

تمامی 29 اتاق این هتل دنج می‌باشند و مجهز به سیستم تهویه هوا هستند، اینترنت رایگان دارند و دارای حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند و یک تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای در آنها قرار داده شده است.

انواع اتاق‌ها: 

- اتاق 2 نفره استاندارد

- اتاق 1 نفره استاندارد

- سوئیت مهمان 

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل تا رستوران نوشیدنی رستوران : 0.1 کیلومتر

- فاصله هتل تا سوپرمارکت بازار şok : حدود 0.1 کیلومتر

- فاصله هتل تا Asmalı Mescit کافه : حدود 0.5 کیلومتر

- فاصله هتل تاشاخ طلایی اقیانوس : 1 کیلومتر

- فاصله هتل تا اقیانوس بسفر : 1.5 کیلومتر

- فاصله هتل تا فرودگاه استانبول : 31.6 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل د گلدن پراز ‌
تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلویزیون سیستم تنظیم هوا
باشگاه بدنسازی ماساژ سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2