آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ولکام پلازا پاتایا

هتل ولکام پلازا پاتایا
welcom plaza Hotel پاتایا
درجه هتل:
هتل ولکام پلازا پاتایا

چرا هتل ولکام پلازا welcome plaza Hotel 

ولکام پلازا Welcom Plaza Hotel هتلی سه ستاره در پاتایا می‌باشد و با توجه به سه ستاره بودن این هتل می‌توانید اقامت معمولی و ساده در این هتل داشته باشید.

خدمات و امکانات هتل ولکام پلازا welcome plaza Hotel 

هتل ولکام پلازا دارای میز تور می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی از آن بهر‌ه ببرنند همچنین پذیرش هتل ولکام پلازا پاتایا که به صورت۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران است و ارائه خدماتی مانند خشکشویی، کرایه اتومبیل، و خدمات خشکشویی و لباسشویی نیز بر عهده دارد در ضمن در این هتل یک پزشک نیز به صورت 24 ساعته حضور دارد تا در صورت بروز هر مشکلی به مهمانان هتل کمک کند. همه کارکنان هتل به زبان‌های تایلندی و انگلیسی صحبت می‌کنند و این خود به تنهایی یک مزیت برای هتل محسوب می‌شود.
رستوران هتل ولکام پلازا پاتایا از محیطی دنج و بسیار زیبا شکل گرفته است و در رستوران می‌توانید غذاهای محلی و لذیذ میل کنید و در کافه این هتل می‌توانید از نوشیدنی‌ها و گفتگو با دوستان خود در آن لذت ببرید. در این هتل زیبا یک استخر شنای زیبا به همراه استخری مخصوص کودکان می‌باشد که می‌توانید از آن لذت ببرید همچنین می‌توانید از آب گرم و خدمات اسپای هتل بهره ببرید و در آن استراحت کنید. هتل ولکام پلازا welcome plaza خدمات مراقبت از بچه‌ها را با دریافت هزینه انجام می‌دهد.
لازم بذکر می‌باشد دسترسی به اینترنت وای فای در مکان های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است.
این هتل با اینکه هتلی سه ستاره است امکانات خوبی را به مسافرین و گردشگران ارائه می‌کند. هتل ولکام پلازا پاتایا دارای زمین اختصاصی و بازی ویژه کودکان و همچنین مکانی برای نگهداری کودکان و خردسالان است و می‌توانید با خیال راحت آن‌ها را به آن جا بسپارید.

اتاق‌ها و امکانات هتل ولکام پلازا Welcome Plaza Hotel 

این هل در مجموع دارای 270 اتاق می‌باشد. اتاق‌های مبله و دلباز هتل ولکام پلازا که مطابق با آخرین متد‌های روز دنیا طراحی شده‌اند، به امکاناتی از قبیل تلویزیون ال سی دی با گیرنده ماهواره‌ای، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و حمام اختصاصی مجهز هستند. لازم به ذکر است که لوازم استحمام مانند حوله، شامپو و صابون هم در تمامی اتاق‌ها موجود است. علاوه بر این، اتاق‌ها دارای بالکن‌هایی هستند که چشم اندازی رو به شهر پاتایا و یا ساحل دارند.

فاصله هتل تا:

فاصله تا مرکز خرید پلازا رویال گاردن ۳۰۰ متر
فاصله تا خیابان اصلی شهر ۳۰۰ متر
فاصله تا مرکز تفریحات آبی سی‌فاری ۶۰۰ متر
فاصله تا اسکله بالی های: ۱ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای پاتایا بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ولکام پلازا پاتایا ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات بار ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان بطری آب ناهار در اتاق قهوه/چای تلویزیون سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان ماساژ سونا
سالن بازی کودکان چترآفتاب
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2