آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتالیا
maxx royal belek golf resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت

چرا هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت Maxx Royal Belek Golf Resort Hotel ؟

هتل مجلل "Maxx Royal Belek Golf Resort" با محیطی ساحلی مدیترانه‌ای دارای 7 استخر، 8 رستوران آلاکارته و 1 رستوران اصلی با منوی بوفه است. دارای یک نمایشگاه سرگرمی در محل و یک زمین گلف 18 سوراخ در سطح جهانی است. مرکز اسپای مکس رویال اتاق‌های ماساژ، درمان‌های پوستی و حمام ترکی سنتی را ارائه می‌دهد. کارکنان سرگرمی "Maxx Royal" فعالیت‌های روزانه را سازماندهی می‌کنند و می‌توان از ورزش‌های آبی در ساحل خصوصی هتل لذت برد. این مجموعه پنج ستاره در 1 کیلومتری مغازه‌ها و رستوران‌ها بلک واقع شده است. فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر از هتل گلف "Maxx Royal Belek" فاصله دارد.

امکانات هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت:

هتل مکس رویال بلک در کنار انواع خدماتی که برای بزرگسالان تدارک دیده، امکانات گسترده و منحصر به فردی را مخصوص کودکان در نظر گرفته است. هتل دارای مینی‌کلابی به مساحت 500 متر مربع شامل زمین بازی‌های گروهی، مینی دیسکو، پارک‌های آبی، سالن ژیمناستیک و انواع بازی‌های فکری است. همچنین یک زمین بازی و یک منطقه شنی ویژه را می‌توانید در زیر سایه هتل پیدا کنید و رایگان در آن به صورت تیمی تفریح کنید.
مینی کلوپ‌ها مخصوص بچه‌های 1 تا 3 سال، 6 تا 12 سال و 13 تا 17 سال طراحی شده است. سیستم‌های دوربین در تمامی کلاب‌ها قرار دارند و شما می‌توانید دوربین‌های کلاب کودکان 1 تا 3 سال را از طریق تلویزیون اتاق خود تماشا کنید و به آنها دسترسی داشته باشید. باشگاه کوچک دیگری نیز برای کودکان زیر 1 سال به همراه نگهبان و مربیان آماده شده است. اتاق‌ خواب و اتاق‌ بازی برای نوزادان به صورت رایگان در دسترس است.
از دیگر امکانات هتل می‌توان به کالسکه، تخت نوزاد، استخر نوزاد، وان حمام کودک و صندلی غذاخوری، گرمکن شیشه شیر و مخلوط کن‌ها اشاره کرد تا آماده سازی وعده‌های غذایی شما را تسهیل کند. رستوران هتل دارای یک منطقه خاص برای کودکان است. بعضی از خدمات شامل هزینه اضافی می‌شوند.
رستوران‌های "Maxx Royal Belek" غذاهای بین‌المللی از جمله غذاهای ژاپنی، مدیترانه‌ای، یونانی و ترکی ارائه می‌دهند. مهمانان می‌توانند برای نوشیدنی با طراوت از 16 بار دیدن کنند که هر کدام طراحی متمایز دارند. بار و رستوران آزورا 24 ساعته باز است. "Chocolatier" شکلات‌های خوشمزه‌ای را ارائه می‌دهد و نانوایی "Le Melange" انواع شیرینی‌ها و کیک‌ها را سرو می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت:

- سوئیت: 3 بزرگسال + 1 کودک + 1 نوزاد 80 متر مربع
- سوئیت بام خانوادگی: 6 بزرگسال + 1 نوزاد 140 متر مربع
- سوئیت خانوادگی تراس: 4 بزرگسال + 1 کودک + 1 نوزاد 100 متر مربع
- سوئیت خانوادگی تراس لاگونا: 4 بزرگسال + 1 کودک + 1 نوزاد 100 متر مربع
- سوئیت خانوادگی: 5 بزرگسال + 1 نوزاد 100 متر مربع
- سوئیت دوبلکس لاگونا: 6 بزرگسال + 1 نوزاد 135 متر مربع
- رویال سوئیت 1 خوابه: 3 بزرگسال + 1 کودک + 1 نوزاد 100 متر مربع
- سوئیت رویال 2 خوابه: 6 بزرگسال + 1 نوزاد 170 متر مربع
- سوئیت کینگ: 6 بزرگسال + 1 نوزاد 220 متر مربع
- آلباتروس ویلای 2 خوابه: 7 بزرگسال + 1 نوزاد 350 متر مربع
- آلباتروس ویلای 3 خوابه: 10 بزرگسال + 1 نوزاد 425 متر مربع
- ویلای مالک: 12 بزرگسال + 1 نوزاد 630 متر مربع
- ویلای ریاست جمهوری: 12 بزرگسال + 1 نوزاد 630 متر مربع

سوئیت‌های شیک با رنگ‌های آرامش بخشی تزئین شده‌اند و فضای آرام و دلنشین را فراهم می‌کنند. در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، کمد لباس، مینی‌بار(شامل هزینه جداگانه) و امکانات چای و قهوه به همراه کتری برقی رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی و به تعداد نفرات اتاق هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس با منظره دریا و همچنین وان در حمام هستند.

فاصله هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت تا:

- آمفی تئاتر آسپندوس: 14 کیلومتر
- قنات رومی: 14 کیلومتر
- نمایشگاه آنتالیا: 20 کیلومتر
- رستوران اوشن: 250 متر
- ساحل دریا/اقیانوس بلک: 950 متر
- فرودگاه آنتالیا: 25 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ماساژ استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان موسیقی زنده گلف چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2