آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بلکون کلاب آنتالیا

هتل بلکون کلاب آنتالیا
belkon club Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل بلکون کلاب آنتالیا

چرا هتل بلکون کلاب؟

هتل بلکون کلاب "Belkon Club Hotel" یک هتل نیمه مجلل و چهار ستاره در منطقه بلک آنتالیا است؛ یکی از دلایل محبوب بودن هتل بلکون کلاب، دسترسی عالی به جاذبه‌های توریستی و گردشگری است. از دیگر دلایل محبوبیت آن مقرون به صرفه بودن اقامت در این هتل است.

امکانات هتل بلکون کلاب:

ساحل اختصاصی هتل چهار ستاره بلکون کلاب در کنار جنگل‌های زیبا و کوه‌های توروس است که به زیبایی آن افزوده است. هتل دارای یک استخر روباز با فعالیت فصلی است. مرکز آبگرم، سونا و جکوزی، حمام ترکی، استخر ویژه کودکان، حمام بخار فنلاندی، سالن ماساژ از امکانات تفریحی و ورزشی بلکون کلاب هستند. از دیگر سرگرمی‌های هتل زمین فوتبال آن است که در صورت تکمیل شدن اعضای تیمتان می‌توانید در آن به رقابت بپردازید. هر روز بعد از غروب برنامه‌های متنوع به همراه موسیقی زنده برگزار می‌شود که می‌توانید در آنها شرکت نمایید. هتل برای راحتی خانواده‌هایی که کودک به همراه دارند فضای بازی و مربی تدارک دیده تا آنها بتوانند کودکان خود را با خیال راحت به آنها بسپارند. هتل برای علاقه‌ مندان به دوچرخه سواری دوچرخه‌هایی را برای مهمانان اختصاص داده و شما می‌توانید با اجاره آنها از سواری و دیدن مناظر اطراف هتل لذت ببرید. پذیرش هتل بلکون کلاب به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارمندان به زبان‌های ترکی، انگلیسی، روسی و آلمانی مسلط هستند. اگر برای بیزینس در این هتل اقامت دارید خوب است بدانید که امکان برگزاری جلسه، کنفرانس و همایش هتل برقرار می‌باشد؛ اگر قصد برگزاری جشن و یا مراسم دارید درصورت هماهنگی با هتل بلکون کلاب این امکان را برای شما فراهم می‌کند. در صورت درخواست مهمانان ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافه انجام می‌پذیرد. اگر هنگام ورود به هتل اشیاء قیمتی به همراه دارید می‌توانید آن‌ها را به صندوق امانات هتل بسپارید. در هتل بلکون کلاب سالن‌های آرایش و بهداشتی وجود دارند که در صورت علاقه می‌توانید به آن‌ها مراجعه نمایید. هتل بلکون کلاب یک رستوران بین‌المللی دارد که در آن انواع غذاهای محلی ترکیه و بین‌المللی سرو می‌شود که منوی آن‌ها به صورت انتخابی می‌باشد؛ همچنین کافی شاپ هتل نیز انواع قهوه و نوشیدنی‌های سرد و گرم و میان وعده‌ها را سرو می‌کند و شما می‌توانید با استفاده از تلفن اتاق از کافه سفارش داده و درب اتاق تحویل بگیرید. هتل دارای فضای اختصاصی برای استعمال دخانیات است و در بقیه هتل این کار ممنوع بوده و جریمه دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل بلکون کلاب:

هتل بلکون کلاب دارای 182 واحد اقامتی است که همه مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و متصل به شبکه‌های ماهواره‌ای، تراسی زیبا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و اینترنت رایگان در تمام هتل است که شما با اتصال به آن می‌توانید به تمام اینترنت و شبکه‌های اجتماعی خود دسترسی داشته باشید.

- اتاق دوتخته یا دو نفره: 1 تخت کامل یا 2 تخت دو نفره

- اتاق یک نفره: 1 تخت دو نفره و 1 تخت کامل

فاصله هتل بلکون کلابتا:

- فرودگاه آنتالیا: 17کیلومتر

- مرکز اسکی هیپ ناتیک: 12.6 کیلومتر

- آبشار دودون آنتالیا: 34.9 کیلومتر

- تم پارک لند آف لجندز: 16.1 کیلومتر

- دروازه هاردیان آنتالیا: 39.8 کیلومتر

- مسجد ییولی میناره: 40.2 کیلومتر

- مرکز خرید میرا آنتالیا: 27.2 کیلومتر

- مرکز خرید هیسار آنتالیا: 25.6 کیلومتر

- مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم: 25.6 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورآنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بلکون کلاب آنتالیا ‌
رستوران تلویزیون در لابی پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
سشوار سرویس بهداشتی فرنگی تراس حمام لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ سونا حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان موسیقی زنده
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2