آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش
tamasha Hotel کیش
درجه هتل:
هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش واقع در میدان امیرکبیر در سال ۱۳۷۷ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان این هتل دو ستاره در ۲ طبقه بنا و دارای ۶۲ باب اتاق با امکانات مناسب می‌باشد. این مجموعه نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و مراکز خرید جزیره در موقعیت مناسبی قرار گرفته است.

اتاق هایی مناسب برای خانواده ها در هتل تماشا کیش

هتل محبوب تماشا کیش دارای سه طبقه ساختمانی است که حدود 63 واحد اقامتی و 220 تخت در آن جای گرفته اند. تمامی اتاق های هتل تماشا به صورت خواب دار بوده و با توجه به تعداد مهمانان اتاق های دوخواب نیز به مسافرین تحویل میگردد. از این رو می توان گفت هتل تماشا کیش به عنوان یک هتل آپارتمان در این جزیره شناخته می شود.

در اتاق های هتل جذاب تماشا کیش امکانات رفاهی نیز به طور کامل ایجاد شده اند که راحتی را به مهمانان عزیز هدیه خواهند داد. از جمله امکانات در این اتاق ها می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان و .... اشاره نمود.

رستوران سراب در هتل تماشا کیش

مجموعه هتل تماشا در کیش با رستوارن داخلی به نام سراب به صورت صبحانه بوفه سرد و گرم و همچنین ناهار از مهمانان خود پذیرایی می نماید. کیفیت غذایی در این رستوران مطلوب می باشد که با توجه به قیمت آن ها، قطعا می تواند در وقت و هزینه های شما صرفه جویی به عمل آورد. 

کافی شاپ هتل دو ستاره تماشا ویولت نیز آماده پذیرایی از مسافران عزیز در این هتل می باشد. شما می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های خوشمزه، عصرانه های سبک و ... را در این کافی شاپ سفارش دهید و ساعاتی را به گذراندن وقت در یک مکان دنج بپردازید.

آیا امکانات رضایت بخش در هتل تماشا کیش وجود دارد؟

هتل زیبای تماشا کیش با توجه به قیمت پایین، امکاناتی را در خود ایجاد کرده تا انتظارات مهمانان را بر طرف کند و باعث کسب رضایت در آن ها شود. استقبال فرودگاهی، ترانسفر بازار، کانتر گردشگری، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، نماز خانه، لابی، سرویس فرنگی و ایرانی، تلويزيون ماهواره اى،  مينى بار، لاندرى، صندوق امانات در داخل رسپشن، سيستم خنك كننده، یخچال و غرفه مواد غذایی از جمله امکانات در این هتل به شمار می روند.

فاصله هتل تماشا در کیش تا اسکله تفریحی پیاده حدود 8  دقیقه و تا مرکز خرید کمتر از 5 دقیقه می باشد. این موقعیت مکانی مناسب و هزینه پایین هتل با توجه خدمات ارائه شده باعث گردیده تا هتل تماشا به یکی از پر مخاطب ترین هتل های دوستاره کیش تبدیل شده باشد.

این هتل از پذیرش ميهمانان عرب معذور می باشد.

امکانات و خدمات هتل تماشا کیش ‌
رستوران کافی شاپ ترانسفر فرودگاهی
سرویس بهداشتی ایرانی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2