آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل تکسیم لانژ استانبول

هتل تکسیم لانژ استانبول
taksim lounge Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل تکسیم لانژ

چرا هتل تکسیم لانژ Taksim Lounge Hotel 

هتل تکسیم لانژ استانبول یک هتل چهار ستاره است که در محله تکسیم استانبول واقع شده است. هتل تکسیم لانژ از سال 2000 سال قدمت دارد و از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به بوتیک‌ها، مراکز خرید، کافه ها و رستوران‌ها دارد.

خدمات و امکانات هتل تکسیم لانژ  Taksim Lounge Hotel

یک کانتر گردشگری 24 ساعته نیز در هتل تکسیم لانژ استانبول وجود دارد که مهمانان می‌توانند گشت‌های شهری خود را با مسئولین آن هماهنگ کنند و یا از آن‌ها بخواهند که مقدمات اجاره ماشین را برایشان تدارک ببینند. کارکنان هتل به زبان‌های ترکی، فارسی و انگلیسی مسلط هستند و از بابت ارتباط با آ‌ن‌ها مشکلی نخواهید داشت همچنین با هزینه اضافه ترانسفر فرودگاهی نیز انجام می‌شود.
در رستوران هتل تکسیم لانژ صبحانه به صورت بوفه سرو می‌شود و صبحانه قاره ای همه روزه از ساعت 7:30 صبح تا 10:30 صبح با پرداخت هزینه در دسترس است، در صورت درخواست شما صبحانه تان را در اتاق هم سرو می‌کنند؛ این رستوران در وعده‌های ناهار و شام هم می‌تواند غذاهای خوشمزه ایی را سرو کند، اما در شهر زیبای استانبول ترجیحا رستوران‌های خوش عطر و بوی خیابانی را تست کنید، تا کمی بیشتر با مردم محلی در ارتباط باشید.
در هتل تکسیم لانژ نگران امنیت وسیله های گران بهایتان نباشید برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله‌‌های ارزشمند خود را در آن بگذارید. از جمله مزایای دیگر این هتل دسترسی به اینترنت وای فای پر سرعت در مکان‌های عمومی و اتاق‌ها می‌باشد و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل تکسیم لانژ Taksim Lounge Hotel

این هتل دارای 34 اتاق می‌باشد و همگی به سبک مدرن طراحی شده اند. اتاق‌های هتل تقسیم لانژ دارای امکانات رفاهی سیستم تهویه هوای مطبوع، گاو صندوق، لوازم اتو، کتری برقی و فضای نشیمن دنجی می‌باشند؛ همچنین سرویس بهداشتی خصوصی اتاق شامل دوش، سشوار و حوله می‌باشد. 

انواع اتاق‌ها:

- اتاق‌های تویین با ظرفیت 3 نفر (2 بزرگسال و 1 کودک)

- اتاق‌های سوپریور دبل با ظرفیت 3 نفر (2 بزرگسال و 1 کودک)

- اتاق‌های استاندارد دبل با ظرفیت 3 نفر (2 بزرگسال و 1 کودک)

- اتاق‌های یک تحته با ظرفیت 1 نفر

- اتاق‌های خانوادگی با ظرفیت 4 نفر (3 بزرگسال و 1 کودک)

فاصله هتل تا:

- فاصله تا میدان تکسیم لانگ استانبول 3 دقیقه ( پیاده )

- فاصله تا کاخ دلمه باغچه 16 دقیقه (پیاده)

- فاصله تا حمام ترکی گالاتا  سرای 0.2 کیلومتر

- فاصله تا فرودگاه آتاتورک استانبول 19 کیلومتر

- فاصله تا مرکز بین المللی کنفرانس 3 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل تکسیم لانژ ‌
رستوران پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2