آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کرون پلازا هاربیه استانبول

هتل کرون پلازا هاربیه استانبول
crowne plaza harbiye Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل کرون پلازا هاربیه

چرا هتل کرون پلازا هاربیه Crowne Plaza Harbiye

هتل کرون پلازا هاربیه Crown Plaza Harbiye یک هتل پنج ستاره در منطقه عثمان بی استانبول و جزء هتل‌های زنجیره‌ایی Crown Plaza است. این هتل بسیار مناسب افرادی است که به قصد تجارت به این شهر سفر می‌کنند؛ چرا که هم به میدان تکسیم و هم به مرکز خرید و تجارت نشان تاشی نزدیک است.
امکانات هتل کرون پلازا هاربیه:
پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و مهمانان می‌توانند برای خدماتی چون اجاره خودرو، نگهداری و انبار چمدان‌ها، خدمات خشکشویی و اتو‌شویی و نگهداری از کودکان به این بخش مراجعه کنند. برای تردد بین طبقات آسانسور قرار داده شده و از این لحاظ نگرانی وجود نخواهد داشت. صندوق امانات، آرایشگاه، صرافی، سرویس ترانسفر فرودگاهی (با هزینه اضافه) و واکس کفش از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره هستند.
رستوران هتل انواع غذا‌های محلی ترکی و مدیترانه‌ایی را طبخ می‌کند همچنین منوی ویژه کودکان وافرادی که رژیم دارند هم به صورت جداگانه قابل سفارش می‌باشد. دو کافه هم در هتل قرار دارد که یکی انواع نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند و در لابی هتل قرار دارد و در دیگری فقط می‌توانید نوشیدنی محلی سفارش دهید. استخر سر پوشیده، خدمات سونا و ماساژ از امکانات تفریحی این هتل پنج ستاره می‌باشند. 
اتاق‌ها و امکانات هتل کرون پلازا هاربیه:
این هتل 285 واحد اقامتی لوکس دارد که با دکوراسیونی مدرن تزئین شده‌اند. در تمام اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع، حمام به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، تلویزیون، اینترنت وای فای رایگان و آشپزخانه اختصاصی قرار دارد.
انواع اتاق ها:
_ سوئیت کینگ
_ سوئیت معمولی
_ اتاق استاندارد
_ اتاق سوپریور
_ اتاق کلاب
فاصله هتل تا:
_ میدان تکسیم: 1.2 کیلومتر
_ خیابان استقلال: 1.2 کیلومتر
_ خیابان استقلال: 1.3 کیلومتر
_ برج گالاتا: 2.6 کیلومتر
_ مرکز کنگره هالیچ: 6 کیلومتر
_ ایستگاه مترو عثمان بی: 350 متر
_ بازار ادویه: 3.7 کیلومتر می باشد.

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00**

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:

1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل کرون پلازا هاربیه ‌
رستوران تلویزیون در لابی کافی شاپ پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی خودپرداز ویلچر خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر سرپوشیده ماساژ سونا حمام ترکی
موسیقی زنده
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2