آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل وایت مونارچ استانبول

هتل وایت مونارچ استانبول
white monarch Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل وایت مونارچ

چراهتل وایت مونارچ White Monarch

وایت مونارچ یک هتل سه ستاره در منطقه فاتح استانبول است که فاصله کمی با جاذبه های شهر استانبول دارد اتاق های این هتل دید روبه شهر و باغ دارند. هتل وایت مونارچ هرساله تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب کرده و با توجه به سه ستاره بودن آن می‌توانید اقامتی ساده و معمولی در این هتل داشته باشید.

خدمات وامکانات رفاهی هتل مونارچ:

میز پذیرش 24 ساعته دراین هتل فعالیت می‌کند و پرسنل این هتل با زبان‌های ترکی وانگلیسی مسلط می‌باشند. در سرتاسر مجموعه به اینترنت وای فای دسترسی خواهید داشت.  درهتل زیبای مونارچ صبحانه دربوفه هروز صبح سرو می‌شود و در زمان نهار و شام منویی ازغذاهای بین‌المللی و ترکی در رستوران  à la cart  سرو می‌شود. یک کافه نیز در تراس رستوران تعبیه شده‌است که می‌توانید برای میان وعده سبک و نوشیدنی‌های سردوگرم به آن مراجعه فرمایید. خدمات خشکشویی و اتوشویی با پرداخت هزینه ارائه شده‌است. از خدمات تفریحی ورزشی هتل وایت مونارچ می‌توان به استخرسرپوشیده اشاره کرد و مسافران می‌توانند در هر فصل از سال از آن بهره ببرند. همچنین علاقه‌مندان به ورزش می‌توانند در سالن ورزشی که درهتل تعبیه شده‌است استفاده کنند. حمام ترکی، سونا، آب گرم، سونای بخار از دیگر خدمات سلامتی_تفریحی هتل مونارچ به شمار می‌آید.

اتاق‌های هتل مونارچ استانبول:

هتل وایت مونارچ در مجموع دارای 80 اتاق می‌باشد. هر اتاق هتل مونارچ استانبول از سیستم تهویه مطبوع مجزایی بهره می‌برد. اتاق‌ها بسیار ساده ولی زیبا طراحی شده و چیدمان و دکوراسیون شیکی دارند. کف آن‌ها پارکت شده و یک جارختی در هر یک دیده می‌شود. خوشبختانه تلویزیون‌ها ماهواره‌ای در نظر گرفته شده‌اند تا بتوانید به همه شبکه‌های تلویزیونی در سراسر دنیا دسترسی داشته باشید. در صورتی که یک شی گران قیمت یا اسناد و مدارک مهمی همراهتان دارید، آن را داخل گاوصندوقی که هتل داخل هر اتاق قرار داده است نگهداری کنید. با ورود به حمام، لوازم - آرایشی بهداشتی متعددی را به صورت پیش‌فرض پیدا خواهید کرد. دیوار اتاق‌ها به صورت عایق در برابر صدا طراحی شده است.
انواع آن:
1.اتاق دابل یا دو نفره برتر
2.اتاق دلوکس با جکوزی
3.اتاق دابل اقتصادی
4.اتاق دابل استاندارد

اطلاعات:

پارکینگ نیز درهتل به صورت رایگان ارائه شد‍‌ه‌است.

- امکان اجاره اتومبیل در هتل نیز فراهم شده‌است.

فاصل هتل تا:

- کاخ دولما باغچه 3.1 کیلومتر
- میدان تکسیم 3.5 کیلومتر
- خیابان استقلال 3.7 کیلومتر
- برج گالاتا 5 کیلومتر
- برج مایدن 5.1 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 14:00_ساعت تخلیه اتاق: 12:00 **


برای رزرو تورهای استانبول با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:

1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل وایت مونارچ ‌
رستوران خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا حمام ترکی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام بطری آب قهوه/چای تلویزیون لوازم بهداشتی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2