آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سیتی سنتر تفلیس

هتل سیتی سنتر تفلیس
city center Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل سیتی سنتر

چرا هتل سیتی سنتر City Center Hotel

هتل سیتی سنتر هتلی چهار ستاره در اطراف شهر زیبای تفلیس می‌باشد که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. هتل سیتی سنتر در منطقه  Chugureti شهر تفلیس و در فاصله 3.2کیلومتری از تئاتر اپرا و باله تفلیس و 3.5کیلومتری از میدان آزادی، واقع شده است.

خدمات و امکانات هتل سیتی سنتر City Center Hotel

فرانت دسک هتل به صورت 24 ساعته آماده استقبال از مهمانان می‌باشند. پرسنل هتل به زبان‌های روسی و انگلیسی مسلط می‌باشند و از لحاظ ارتباط با آن‌ها جای نگرانی نخواهید همینطور قبل از بیرون رفتن از هتل سیتی سنتر، اگر اشیای گران قیمت همراه دارید، از جابه‌جا کردن آن‌ها خودداری کرده و این لوازم را به صندوق امانات بسپارید. توجه داشته باشید طبق قوانین هتل استعمال دخانیات در محوطه و اتاق‌های هتل مجاز نمی‌باشد و محوطه های مخصوصی برای این منظور در نظر گرفته شده است. در صورت نیاز به پول نقد می‌توانید به صرافی هتل بروید و از خدمات تبدیل ارز هتل بهره ببرید با وجود قابلیت تبدیل ارز توسط متصدیان بخش پذیرش هتل، یک دستگاه خودپرداز نیز در محل تعبیه شده است لازم بذکر است امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن اجتماعات در این هتل فراهم شده است به گونه ای که برای مسافران کاری مناسب بوده و امکان برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها را فراهم می‌آورد؛ همچنین شما می‌توانید هر روز از صبحانه و وعده‌های غذایی اروپایی و محلی در رستوران لذت ببرید. علاقه‌مندان به ورزش نیز می‌توانند در باشگاه تناسب اندام هتل تمرینات روزانه خود را انجام دهند.
فرودگاه بین‌المللی تفلیس، نزدیکترین فرودگاه به هتل سیتی سنتر است که با ماشین حدودا 9 دقیقه فاصله دارید و برای رفت‌وآمد به هتل و فرودگاه سرویس شاتل فراهم شده است. لازم بذکر است در هتل امکان بهمراه آوردن حیوان خانگی مجاز نمی‌باشد. همچنین در صورت نیاز به شستشو می‌توانید از خدمات خشکشویی و اتوشویی هتل بهره ببرید.

اتاق‌ها وامکانات هتل سیتی سنتر City Center Hotel

این هتل دارای 84 اتاق می‌باشد. در هر کدام از اتاق‌های هتل سیتی سنتر یک دستگاه تلویزیون، یخچال، چای ساز و قهوه ساز موجود می‌باشد و در طول اقامت می‌توانید از آن استفاده کنید. گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود می‌باشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق‌ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق‌ها را انجام می‌دهند. 

فاصله هتل تا:

- فاصله تا پل کویین تامار: ۱۱ دقیقه پیاده روی
- فاصله تا میدان قهرمانان: ۱۹ دقیقه پیاده روی
- فاصله تا کاخ ورزش تفلیس: ۲۶ دقیقه پیاده روی
- فاصله تا میدان آزادی: ۴۴ دقیقه پیاده روی

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سیتی سنتر ‌
رستوران آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام بطری آب قهوه/چای تلفن لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
باشگاه بدنسازی ماساژ
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2