آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گارنت تفلیس

هتل گارنت تفلیس
garnet tbilisi Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل گارنت تفلیس

چرا هتل گارنت تفلیس Garnet Hotel Tbilisi

هتل گارنت تفلیس هتلی چهار ستاره در منطقه سوللاکی شهر تفلیس واقع شده و از میدان آزادی 1.1 کیلومتر فاصله دارد. هتل گارنت دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است فاصله نزدیک این هتل با اکثر مکان‌های توریستی و تفریحی تفلیس، باعث صرفه جویی بسیار زیاد در زمان و هزینه رفت و آمد شما می‌گردد.

خدمات و امکانات هتل گارنت تفلیس Garnet Hotel Tbilisi

کانتر پذیرش 24 ساعته در هتل فعالیت می‌کند و پاسخگوی تمامی سوالات مسافران با روی خوش می‌باشند و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و گرجی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند.
دسترسی به اینترنت رایگان در تمام محیط هتل امکان پذیر و خدمات فکس و کپی نیز ارائه می شود.  اگر به بوی سیگار حساسیت دارید، نگران نباشید چرا که سیگار کشیدن در اتاق‌های این هتل ممنوع است و به دلیل ممنوعیت کشیدن سیگار در کل هتل، این هتل برای افراد سیگاری، به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود. شایان بذکر است نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در صورت نیاز با پرداخت هزینه دسترس است اگر به دنبال خرید هدیه و سوغات هستید دیگر نیازی به گشت و گذار در مراکز خرید کوش آداسی نداشته و می‌توانید از فروشگاه کادویی و مینی مارکت هتل کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید. به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند همچنین به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر برای آسودگی خاطر خود می‌توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل گارنت تفلیس بسپارید. در ضمن امکانات برای افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر و خدمات دیگر وجود دارد.

اتاق‌ها و امکانات هتل گارنت  Garnet Hotel Tbilisi

در تمام اتاق‌های هتل گارنت تفلیس امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، قهوه/ چای ساز، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند. برخی اتاق‌ها دارای تراس اختصاصی نیز می‌باشند و پنجره‌های بزرگ که نور مناسب و چشم انداز زیبای شهر را به معرض نمایش می‌گذارد.

انواع اتاق‌ها

- سوئیت لوکس 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق خانوادگی 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ و 1 مبل تختخواب شو
- اتاق دو نفره با دسترسی معلولان 2 تخت یک نفره

- اتاق استاندارد دو یا دو نفره 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

- فاصله تا میدان آزادی تفلیس ۰.۵ کیلومتر
- فاصله تا کلیسای سیونی تفلیس گرجستان ۰.۸ کیلومتر
- فاصله تا مادر کارتلی یا کارتلیس دِدا تفلیس ۱.۰ کیلومتر
- فاصله تا پل صلح تفلیس ۱.۱ کیلومتر
- فاصله تا مجسمه واختانگ گرگاسالی ۱.۲ کیلومتر

- فاصله تا برج ساعت تفلیس ۱.۲ کیلومتر

- فاصله تا بوستان رایک تفلیس ۱.۳ کیلومتر
- فاصله تا قلعه ناریکالا تفلیس ۱.۳ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گارنت تفلیس ‌
رستوران فروشگاه پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی اعلام حریق ویلچر خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان آرایشگاه تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2