آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بلاسم این تفلیس

هتل بلاسم این تفلیس
blossom in Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل بلاسم این

چرا هتل بلاسم این Blossom inn Hotel

هتل بلاسم این یک هتل چهار ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است. هتل بلاسم این در 5 اکتبر 2011 به بهره برداری رسید و با ارائه خدمات خوب در این اقامتگاه تفلیس، شما آرامشی عالی را تجربه خواهید کرد همچنین از هتل تا میدان آزادی 5 کیلومتر راه است. 

خدمات و امکانات هتل بلاسم این Blossom inn Hotel

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته از مهمانان به گرمی استقبال می‌کنند. قابل ذکر است که کارکنان مجرب هتل بلاسم این علاوه بر زبان گرجستانی، توانایی صحبت کردن به چندین زبان زنده دنیا را مانند انگلیسی،‌ گرجی و روسی دارند. انبار چمدان، میز تور و اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری نیز در این هتل ارائه می‌شوند. به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند.
در رستوران هتل بلاسم این منویی گسترده از انواع غذاهای گرجی و بین‌المللی نیز ارائه می‌دهد و این امکان را دارید که غذای مورد علاقه تان را در تراس میل کنید و تماشای مناظر دیدنی تفلیس لذت ببرید همچنین بوفه صبحانه هتل در سالن ناهار خوری از ساعت 8 تا 11 ارائه شده و امکان درخواست صبحانه به اتاق نیز وجود دارد. در بار هتل نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را میل کنید و ساعاتی در آن جا سپری کنید. برای دسترسی به فرودگاه نیز می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه هتل بهره ببرید. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نیز در دسترس هستند.
از این گذشته، هتل بلاسم این فضایی را برای پارک خودرو مهمانان اختصاص داده و بابت این خدمات هزینه ای از آن‌ها دریافت نمی‌کنند. در طول اقامت خود در هتل بلاسم این نگران امنیت وسیله‌های گران بهایتان نباشید چرا که برای شما صندوق امانات مخصوصی قرار داده شده تا وسیله‌های ارزشمند خود را در آن بگذارید. برای رفع خستگی خود می‌توانید از ماساژ بدن توسط ماساژرهای حرفه ای بهره بگیرید.

اتاق‌ها و امکانات هتل بلاسم این Blossom inn Hotel

برخی از اتاق‌های این هتل دارای بالکن و دید به باغ هستند همچنین امکاناتی مانند یخچال، حمام، سشوار، مبلمان، تلفن، تلویزیون، بالکن، اینترنت پرسرعت و سیستم تهویه مطبوع می‌باشند.

فاصله هتل تا

- فاصله تا چاپخانه زیر زمینی جی استالین 1.2km
- فاصله تا کلیسای جامع تسمیندا سامبا 2.3km
- فاصله تا بنای یادبود شخصیت های فیلم میمینو 2.4km
- فاصله تا میدان اروپا تفلیس 2.8km
- فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس 10.4km
- فاصله تا کافه رستوران سامو 2.3km
- فاصله تا کافه پالرمو 2.3km
- فاضله تا رستوران لگیدز واتر 2.5km
- فاصله تا رستوران اولد جنریشن 2.7km

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بلاسم این ‌
رستوران فروشگاه آسانسور خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان تاکسی سرویس
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه ناهار در اتاق قهوه/چای تلفن آباژور
ماساژ
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2