آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بتلم تفلیس

هتل بتلم تفلیس
betlem Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل بتلم

چرا هتل بتلم Betlem Hotel 

هتل چهارستاره بتلم تفلیس در منطقه دیدوب (Didube) واقع شده است به همین دلیل دسترسی خوبی به به اپرای تفلیس و تاتر باله دارد. هتل بتلم هتلی نوساز و مدرن می‌باشد و جزو هتل‌های مقرون به صرفه و اقتصادی شهر تفلیس می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل هتل بتلم Betlem Hotel

هتل بتلم  دارای میز تور می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی از آن بهر‌ه ببرند همچنین پرسنل هتل که به زبان‌های انگلیسی، روسی و گرجی صحبت می کنند و با گرمی از شما پذیرایی می‌کنند.
دسترسی به اینترنت رایگان در تمام محیط هتل امکان پذیر است. اگر به بوی سیگار حساسیت دارید، نگران نباشید چرا که سیگار کشیدن در اتاق‌های این هتل ممنوع است. یکی از خدمات ویژه هتل بتلم تفلیس ترانسفر فرودگاهی و حمل‌ونقل درون‌شهری است. شما با اقامت در این هتل می‌توانید به‌راحتی برای گردش در تمام نقاط شهر تفلیس و دیدن جاذبه‌های گردشگری آن از سیستم حمل‌ونقل اختصاصی هتل بتلم Betlem Hotelاستفاده کنید.
بعد از آبتنی در دریا و استخر اگر احساس خستگی کردید ، با رفتن به مرکز اسپا سود بیشتری به دست خواهید آورد. این مرکز از سونا، سالن ماساژ تشکیل شده ودر اتاق‌های ماساژ آن، ماساژو‌رهایی حرفه‌ای فعالیت می‌کنند و خستگی شما را برظرف خواهند کرد.
در رستوران هتل انواع غذاهای گرجی و بین‌المللی سرو می‌شود و هر روز صبح صبحانه مفصل به صورت بوفه ارائه می‌شود لازم بذکر است مسافران صبحانه را می‌توانند در اتاق نیز میل کنند همچنین اسنک‌بار و منویی مخصوص افراد دارای رژیم در رستوران نیز ارائه شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل بتلم Betlem Hotel

اتاق‌های هتل بتلم تفلیس مجهز به امکانات رفاهی ویژه‌ای هستند از جمله این امکانات ویژه می‌توان به داشتن سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، داشتن مینی بار که مرتباً توسط کارکنان شارژ می‌شود. تلویزیون صفحه تخت اختصاصی، وای فای رایگان، تختخواب‌های لوکس و راحت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوب و … اشاره کرد.

انواع اتاق‌ها:

1. اتاق های یک نفره
2. اتاق های دو نفره
3. اتاق سه نفره کلاسیک
4. اتاق دو نفره برتر
5. اتاق دوقلو فوق العاده

فاصله هتل تا:  

- فاصله تا پل کویین تامار: ۱۷ دقیقه پیاده روی
- فاصله تا کاخ ورزش تفلیس:‌۲۱ دقیقه پیاده روی
- فاصله تا سیرک تفلیس: ۲۳ دقیقه پیاده روی
- فاصله تا میدان قهرمانان:‌۲۵ دقیقه پیاده روی

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:

1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.

2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.

3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بتلم ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی اعلام حریق روزنامه اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار
ماساژ
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
کلاب‌های شبانه
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2