آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل انگلیش هوم تفلیس

هتل انگلیش هوم تفلیس
english home Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل انگلیش هوم

چرا هتل انگلیش هوم English Home Hotel

هتل انگلیش هوم تفلیس هتلی چهار ستاره  در منطقه چوگورتی شهر تفلیس واقع شده است. از این هتل تا اپرای تفلیس و تئاتر باله 1.3 کیلومتر و تا تئاتر روستاولی 1.4 کیلومتر فاصله دارد.خدمات این هتل BB  می‌باشد (همراه با صبحانه ارائه می‌شوند).

خدمات و امکانات هتل انگلیش هوم English Home Hotel

پذیرش به صورت 24 ساعته در هتل از مهمانان استقبال می‌کنند و پرسنل در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی، گرجستانی و روسی تسلط دارند و هر یک از این پرسنل آماده پاسخگویی به سؤالات مربوطه به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی هستند همچنین در لابی می‌توانید از خدماتی مانند لباسشویی و اتوکشی بهره‌مند شوید، البته باید بابت این خدمات هزینه مربوطه را پرداخت کنید.
به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند. به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر برای آسودگی خاطر خود می‌توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. لازم بذکر است در صورت نیاز به پول نقد می‌توانید به صرافی هتل بروید و از  خدمات تبدیل ارز هتل بهره ببرید با وجود قابلیت تبدیل ارز توسط متصدیان بخش پذیرش هتل، یک دستگاه خودپرداز نیز در محل تعبیه شده است و نگرانی شما را بابت پول نقد برطرف کرده است ؛ ضمنا اینترنت هتل در همه قسمت های ساختمان قابل دسترسی است و خدمات فکس و کپی نیز ارائه می شود. اتاق مخصوص سیگار، سوپر مارکت و فروشگاه داخل محوطه، مجموعه عروس و ... از جمله خدمات و امکانات عمومی هتل برای رفاه شما در نظر گرفته است.
در رستوران هتل به دلیل داشتن فضای دنج مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است همچنین منویی گسترده از انواع غذاهای گرجی و بین‌المللی نیز ارائه می‌دهد. صبحانه سلف سرویس هتل در سالن ناهار خوری ارائه شده و امکان درخواست صبحانه به اتاق نیز وجود دارد.

اتاق‌ها و امکانات هتل انگلیش هوم English Home Hotel

هتل English Home Hotel دارای 7 اتاق مختلف برای اقامت گردشگران تور گرجستان می‌باشد، از انواع اتاق های این هتل می‌توان به اتاق دو تخته، اتاق دو تخته همراه بالکن و اتاق استاندارد اشاره کرد. تمام اتاق‌های هتل دارای امکاناتی مانند یخچال، چای ساز، حمام، سشوار، تلویزیون، تلفن، رادیو، مبلمان، اینترنت پرسرعت و سیستم تهویه مطبوع می‌باشند. 

انواع اتاق‌ها

- اتاق دولوکس با بالکن 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دولوکس کینگ 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره
- اتاق دو نفره اکونومی 1 تخت دونفره

فاصله هتل تا

- فاصله تا میدان قهرمانان 1.1 کیلومتر
- فاصله تا  میدان لندن 1.2 کیلومتر
- فاصله تا میدان 26 می 1.5 کیلومتر
- فاصله تا رستوران رستوران شاندیز 20 متر
- فصله تا رستوران جادویی ماهی 30 متر
- فاصله تا پارک 9 آوریل 1.6 کیلومتر
- فاصله تا پانتئون متاتسمیندا 1.9 کیلومتر
- فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس 2.1 کیلومتر
- فاصله تا میدان آزادی 2.2 کیلومتر
- فاصله تا پل صلح 2.5 کیلومتر
- فاصله تا قلعه ناریکالا 3 کیلومتر
- فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان 3.1 کیلومتر
- فاصله تا ایستگاه مترو مترومارجانیشویلی 300 متر
- فاصله تا قطار ایستگاه مرکزی راه آهن تفلیس 1.1 کیلومتر
- فاصله تا ایستگاه مترو میدان مترو 1.1 کیلومتر
- فاصله تا ایستگاه قطار مشتیدی 1.3 کیلومتر
- فاصله تا فرودگاه بین المللی تفلیس 14 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل انگلیش هوم ‌
رستوران پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی نمازخانه خودپرداز خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز فضای مخصوص سیگار
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2