آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل الگانت تفلیس

هتل الگانت تفلیس
elegant Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل الگانت

چرا هتل الگانتHotel Elegant  

هتل الگانت هتلی سه ستاره در شهر تفلیس می‌باشد. این هتل گزینه مناسبی برای کسانی می‌باشد که به دنبالی هتلی مقرون به صرفه و در عین حال با امکانات بسیار می‌باشد و سالانه تعدادی از گردشگران این هتل را برای اقامت خود در تفلیس انتخاب می‌کنند. 

خدمات و امکانات هتل الگانتHotel Elegant  

این هتل، تجربه بسیار خوبی در ارائه خدمات داشته و به خوبی خود را با علایق و سلیقه‌های متنوع هماهنگ می‌کند. کارکنان پذیرش به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی  مسلط اند همینطور یک کانتر گردشگری نیز در هتل الگانت وجود دارد که مهمانان می‌توانند گشت‌های شهری خود را با مسئولین آن هماهنگ کنند.

صبح خود را می‌توانید با صبحانه ایرلندی و انگلیسی آغاز کنید که همه روزه از ساعت 7 الی 10:30 میزبان شما می‌باشد. هتل الگانت تفلیس دارای پارکینگ رایگان و امن است، در نتیجه اگر اتومبیلی کرایه کردید، قادر خواهید بود آن را بدون نیاز به پرداخت هزینه در مکانی مطمئن و ایمن قرار بدهید اما اگر اهل گشت و گذار در شهر نیستید، نیازی به کرایه ماشین وجود ندارد. برای ورود به هتل از فرودگاه و بازگشت از آن بهتر است از سرویس شاتل فرودگاه بهره ببرید. اگر به همراه حیوان خانگیتان سفر می‌کنید خوب است بدانید  که ورود حیوان خانگی به داخل هتل ممنوع می‌باشد.

اتاق‌ها وامکانات هتل الگانتHotel Elegant  

هتل الگانت 10 دارد. تمام اتاق‌های هتل آپارتمان الگانت مجهز به  سیستم تهویه مطبوع، مبل و تختخواب راحتی، میز کار، حمام اختصاصی به همراه سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، تلویزیون ماهواره ای و یخچال وجود می‌باشد. همچنین اتاق‌ها دارای بالکن با نمای  رو به شهر می‌باشند. 

فاصله هتل تا:

- فاصله  تا کاخ Presidential حدود ۰.۹ کیلومتر،
- فاصله تا کلیسای جامع گرجستان ۱.۴ کیلومتر
- فاصله تا باغ گیاه‌شناسی تفلیس ۲ کیلومتر
- فاصله تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس ۱۲.۲ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل الگانت ‌
رستوران پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
سالن بازی کودکان
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2