آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بیلتمور تفلیس

هتل بیلتمور تفلیس
biltmore Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل بیلتمور

چرا هتل بیلتمور The Biltmore Hotel  

هتل بیلتمور هتلی لوکس و پنج ستاره در منطقه روستا ولی در کشور گرجستان می‌باشد و همچنین به عنوان 10 امین هتل اسپا برتر و 23 امین هتل برتر و لوکس تفلیس نیز در لیست قرار گرفته است. اگر می‌خواهید اقامتی بی‌نظیر در یک هتل لوکس را تجربه کنید، هتل بیلتمور تفلیس (Biltmore Hotel Tbilisi) قطعا یکی از بهترین گزینه ها است.

خدمات و امکانات هتل بیلتمور The Biltmore Hotel

از جمله امکانات رفاهی هتل بیلتمور تفلیس پاسخگویی ۲۴ ساعته این هتل به تمامی نیازات و کمبودات شما در طول اقامت است؛ شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز با بخش پذیرش هتل تماس بگیرید و مشکلات و نیاز های خود را به اشتراک بگذارید در صورت نیاز برای خدماتی مانند هماهنگی اتاق‌ها، خدمات تور و بلیط، خدمات حمل و نگهداری از چمدان‌ها، صرافی، خدمات خشکشویی و اتو شویی می‌توانید به پذیرش مراجعه نمایید. افرادی که در قسمت پذیرش هتل  مشغول به کار هستند به ۳ زبان گرجی، روسی و انگلیسی تسلط دارند و به شما خدمات می‌رسانند.
این هتل دارای دو رستوران می‌باشد که هر یک از آن ها غذاهای با کیفیتی سرو می‌کنند در منوی این رستوران‌ها انواع غذاهای محلی تفلیس و همچنین انواع غذاهای ‏بین المللی به چشم می‌خورد.
برای شنا و آبتنی می‌توانید به استخر زیبای سر پوشیده هتل بروید. مهمانان می‌توانند پس از شنا و آب تنی در استخر، به مرکز اسپای هتل مراجعه کرده و از خدمات درمانی و ریلکسیشن شامل ماساژ فول بادی بهره مند شوند. همچنین، در این مرکز استفاده از سونا نیز امکان پذیر است. ضمنا علاقه مندان به ورزش نیز می‌توانند در باشگاه تناسب اندام هتل نیز ورزش کنند.
هتل دارای سالن کنفرانس و اتاق جلسات می‌باشد که میهمانان در صورت نیاز می‌توانند از این فضاها و امکانات موجود در آنها استفاده کنند؛ ضمنا اینترنت و پارکینگ در هتل برای رفاه شما ارائه شده است همچنین اگر شما در سفر به تفلیس اقامت در هتل بیلتمور را انتخاب کرده‌اید نگران اشیاء قیمتی و مدارک مهمی‌ که همراه دارید نباشید. شما می‌توانید با خیال راحت اشیاء گران‌بها، پول نقد و مدارک مهم‌تان را به صندوق امانات هتل بیلتمور تفلیس بسپارید.

اتاق‌ها و امکانات هتل بیلتمور تفلیس The Biltmore Hotel Tbilis 

هتل بیلتمور دارای 214 اتاق می‌باشد که شامل 11 نوع می‌باشد که هر که کدام از اتاق‌ها دکوری مدرن دارند. اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی که شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله سشوار و دمپایی هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار و کتری برقی. همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد.

انواع اتاق‌ها:

- Deluxe Room
- Club Deluxe Room
- Club Room
- Premium Room 
- Junior Suite
- Club Junior Suite
- Executive Suite
- Grand Deluxe Suite
- Club Premium Room 
- Grand Oremium Room
- Royal Suite

فاصله هتل تا:

- فاصله تا سالن تئاتر باله و اپرای تفلیس:‌۰.۲ کیلومتر
- فاصله تا سالن تئاتر روستاولی: ۰.۴ کیلومتر
- فاصله تا پارک ۹ آوریل:‌۰.۶ کیلومتر
- فاصله تا میدان آزادی: ۱.۱ کیلومتر
- فاصله تا میدان قهرمانان: ۱.۶ کیلومتر
- فاصله تا کاخ ریاست جمهوری: ۱.۶ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل بیلتمور ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر
سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2