آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس

هتل رادیسون بلو ایوریا تفلیس
radisson blu iveria Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل رادیسون بلو ایوریا

چرا هتل رادیسون بلو ایوریا Radisson Blu Iveria Hotel

 هتل رادیسون بلو ایوریا هتلی پنج ستاره و لوکس در شهر تفلیس می‌باشد. از لحاظ موقعیت مکانی در مرکز تجاری تفلیس قرار گرفته و فاصله کمی با بافت تاریخی شهر دارد. این هتل بر روی رشته کوه‌های بلند قرار گرفته و همین سبب باعث شده تا مهمانان در هتل از مناظر زیبا بی نسیب نمانند. هتل رادیسون بلو ایوریا در سال 1967 ساخته و در سال 2009 مورد بازسازی قرار گرفته است.

خدمات و امکانات هتل رادیسون بلو ایوریا Radisson Blu Iveria Hotel

کلیه کارکنان و پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل Radisson Blu Iveria به زبان‌های گرجی، اسپانیایی و انگلیسی تسلط داشته و با میهمانان و گردشگران تور تفلیس صحبت می‌کنند. هتل Radisson Blu Iveria دارای 1 مجموعه رستوران بین‌المللی و یک کافه می‌باشد. رستوران Filini در ارائه انواع غذاهای ایتالیایی تخصص دارد و رستوران Umami هتل بهترین خوراک های جنوب شرقی آسیا را سرو می‌کند؛ همچنین در کافه یوپسکال انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات برای میهمانان و گردشگران تور گرجستان سرو می‌شود که نوع سرو این غذاها به صورت منوی انتخابی و در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌شود. پس از صرف شام به بار اکسیژن در طبقه 18م سری بزنید و یا از صرف نوشیدنی در Surface بار در طبقه همکف لذت برید .
در هتل رادیسون بلو ایوریا تفریحات بسیاری برای مهمانان در نظر گرفته شده است تا مهمانان بتوانند از تک تک لحظات خود لذت ببرند مثلا می‌توانید بیلیارد بازی کنید و یا مشغول بازی تنیس روی میز شوید. وجود مکانی برای جلسات کاری، دستگاه فکس، فتوکپی، پرینتر و ... از این دست امکانات هتل برای ملاقات‌های تجاری مناسب می‌باشد. همچنین چندین دستگاه کامپیوتر و میز کامیپوتر نیز در این هتل برای رفاه شما در نظر گرفته است.
به لطف وجود استخر سرپوشیده می‌توانید بعد از یک روز گشت و گذار در شهر، خستگی خود را با زدن تن به آب از بین ببرید و همزمان از دیدن مناظر لذت ببرید؛ همچنین یک سالن بدنسازی مجهز در طبقه بالای هتل فراهم شده است که بسیار لوکس است و علاقه مندان به ورزش و بدنسازی نیز می‌توانند در آن تمرینات روزانه خود را انجام دهند. برای شنا و آفتاب گرفتن هم استخر روباز قرار گرفته است و صندلی‌های آفتاب به همراه نوشیدنی‌های فصل به اقامت هرچه دلچسب تر در این هتل کمک خواهند کرد. ماساژ و اسپا، استخر آب گرم، اتاق بخار و حمام از دیگر خدمات این هتل پنج ستاره هستند.

اتاق‌ها و امکانات هتل رادیسون بلو ایوریا Radisson Blu Iveria Hote 

اتاق‌های این هتل به سبک مدرن و با رنگ های گرم طراحی شده و تمامی امکانات لازم را در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد. مینی بار ، سشوار ، تلویزیون ، ماهواره ، سشوار ، پک کامل لوازم آرایشی ، و ده ها امکانات دیگر . اتاق‌های هتل 249 عدد است و با ویوی بینظیری از شما میهمان نوازی میکند . نظافت و سرویس در اتاق به صورت روزانه انجام می‌گیرد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق استاندارد 1 تخت فوق العاده بزرگ دو نفره 2 تخت یک نفره
- اتاق پریمیوم 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت جونیور 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق برتر 1 تخت فوق العاده بزرگ دو نفره 2 تخت یک نفره
- سوئیت اجرایی 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق پریمیوم با نمای پانوراما به شهر 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق سوپریور با نمای شهر - طبقه بالا 1 تخت فوق العاده بزرگ دو نفره 2 تخت یک نفره

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل رادیسون بلو ایوریا تا باغ سامایا: ۳۰۰ متر
- فاصله هتل رادیسون بلو ایوریا تا سیرک تفلیس: ۱.۳ کیلومتر
- فاصله هتل رادیسون بلو ایوریا تا میدان آزادی: ۱.۸ کیلومتر
- فاصله هتل رادیسون بلو ایوریا تا کلیسای جامع تثلیث: ۲.۱ کیلومتر
- فاصله هتل رادیسون بلو ایوریا تا کلیسای سنت جورج: ۲.۱ کیلومتر
- فاصله هتل رادیسون بلو ایوریا تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۲.۲ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رادیسون بلو ایوریا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد سونا
سونا بیلیارد سولاریم چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2