آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پرفرنس هالینگ تفلیس

هتل پرفرنس هالینگ تفلیس
s & preference hualing tbilisi Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل پرفرنس هالینگ تفلیس

چرا هتل پرفرنس هالینگ تفلیس Hotels & Preference Hualing Tbilisi

هتل پرفرنس هالینگ تفلیس هتلی پنج ستاره لوکس و زیبای شهر تفلیس می‌باشد. این هتل در سال 2016 جایزه Hualing  تفلیس را از آن خود کرده و به عنوان هتل لوکس تفلیس انتخاب شده است. از لحاظ موقعیت مکانی هتل پرفرنس هالینگ در منطقه آزاد تفلیس، در خط ساحلی قرار گرفته است همچنین 15 دقیقه تا فرودگاه بین‌المللی شوتا روستاولی تفلیس و 11 کیلومتر با ایستگاه راه آهن مرکزی تفلیس واقع شده است. 

خدمات و امکانات هتل پرفرنس هالینگ تفلیس Hotels & Preference Hualing Tbilis

برای شنا و آفتاب گرفتن هم استخر رو باز و هم سر پوشیده قرار دارد و صندلی‌های آفتاب به همراه نوشیدنی‌های فصل به اقامت هرچه دلچسب تر در این هتل کمک خواهند کرد همچنین اگر احساس خستگی می‌کنید، با رفتن به مرکز اسپا سود بیشتری به دست خواهید آورد. این مرکز از سونا بخار، استخر آب گرم، حمام آفتاب و خدمات سلامتی تشکیل شده و در اتاق‌های ماساژ آن، ماساژو‌رهایی حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.
هتل پرفرنس هالینگ تفلیس دارای پارکینگ رایگان است، در نتیجه اگر اتومبیلی کرایه کردید، قادر خواهید بود آن را بدون نیاز به پرداخت هزینه در مکانی مطمئن و ایمن قرار بدهید؛ اما اگر زیاد اهل گشت و گذار در شهر نیستید، نیازی به انجام این کار وجود ندارد. برای ورود به هتل از فرودگاه و بازگشت از آن بهتر است از سرویس شاتل فرودگاه بهره ببرید. ضمنا اینترنت به صورت رایگان ارائه می‌شود. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نیزدر دسترس هستند.
هر روز صبح در رستوران‌های هتل پرفرنس هالینگ تفلیس یک وعده صبحانه جانانه و مقوی، شامل خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متنوع و رنگارنگ برای مهمانان آماده می‌گردد. مهمانان می‌توانند صبحانه را در ساعات 7 الی 10 به صورت سلف سرویس میل کنند و لازم بذکر است رزرو اتاق‌های هتل پرفرنس هالینگ تفلیس به همراه ارائه صبحانه بوده و مهمانان هتل می‌توانند صبحانه‌های لذیذ این هتل را در سالن غذاخوری یا در اتاقشان میل کنند. رستوران "be CHIC" مخصوص غذاهای بین‌المللی بوده و در وعده‌های صبحانه، ناهار، شام و میان وعده به‌صورت سلف‌سرویس و منویی غذا ارائه می‌دهند و رستوران" Ensemble" در سرو غذاهای چینی تخصص داشته و در وعده‌های ناهار و شام به‌صورت منویی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. در کافه هتل Preference Hualing Tbilisi، گردشگران می‌توانند علاوه بر لذت بردن از موسیقی گوش نواز، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و همچنین انواع خوراکی‌های خوش طعم را نوش جان کنند. 
اگر به همراه حیوان خانگی به این هتل سفر می‌کنید لازم است بدانید در این هتل ورود حیوانات مجاز نمی‌باشد. تفریحات مختلفی نظیر بیلیارد، دارت، تنیس روی میز، مینی گلف ، اسب سواری، تورهای دوچرخه سواری و پیاده روی به شما ارائه خواهد شد تا از تک تک لحظات خود در این هتل لذت ببرید.

اتاق‌ها و امکانات هتل پرفرنس هالینگ تفلیس Hotels & Preference Hualing Tbilisi

اتاق‌های هتل پرفرنس هالینگ تفلیس مجهز به امکانات رفاهی ویژه‌ای هستند. از جمله این امکانات ویژه می‌توان به داشتن سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی مجهز به دوش و وان، سشوار و دمپایی، داشتن مینی بار که مرتباً توسط کارکنان شارژ می‌شود. تلویزیون صفحه تخت اختصاصی، چای ساز و قهوه ساز، وای فای رایگان، تختخواب‌های لوکس و راحت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوب و … اشاره کرد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره
- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت دوبلکس 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق کلاب دولوکس کینگ 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

- سوئیت پریمیوم 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

- اتاق دو نفره کلاب 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

- اتاق دوقلو باشگاه 2 تخت یک نفره
- سوئیت لوکس کینگ 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- پیشنهاد ویژه –اتاق  ماه عسل 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دو نفره 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق کینگ با منظره کوه 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا:

- میدان ایلیا سوخیشویلی 1.5 کیلومتر
- باغ های گیاه شناسی 2 کیلومتر
- میدان گیورگی مارتیاشویلی 2.7 کیلومتر
- میدان گیورگی مارتیاشویلی 2.7 کیلومتر
- پارک خدادوف 4.4 کیلومتر
- رستوران رستوران دریایی تفلیس 1.6 کیلومتر
- قلعه ناریکالا 6 کیلومتر
- میدان آزادی 7 کیلومتر
- ایستگاه مترو سامگوری 3.7 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 12:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل پرفرنس هالینگ تفلیس ‌
رستوران فروشگاه پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد سونا
سونا موسیقی زنده بیلیارد گلف چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2