آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل هالیدی این تفلیس

هتل هالیدی این تفلیس
holiday inn Hotel تفلیس
درجه هتل:
هتل هالیدی این

چرا هتل هالیدی این Holiday Inn Hotel

هتل هالیدی این هتلی چهارستاره در شهر تفلیس و روبه روی اسپورت پالاس قرار گرفته است. این هتل چهار ستاره از نمای دور نیز با درخشش چشمگیر خود مسافرین را دعوت به اقامت در این هتل ‌می‌کند. از لحاظ موقعیت مکانی هتل هالیدی این تفلیس در کنار پارک ورزشی و 500 متری سیرک تفلیس واقع شده است

خدمات و امکانات هتل هالیدی این Holiday Inn Hotel

هر روز صبح در رستوران‌های هتل پرفرنس هالینگ تفلیس یک وعده صبحانه جانانه و مقوی، شامل خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متنوع و رنگارنگ برای مهمانان آماده می‌گردد. مهمانان می‌توانند صبحانه را در ساعات 7 الی 10 به صورت سلف سرویس میل کنند. در رستوران "Adjara"  غذاهای بین‌المللی نیز در وعده های صبحانه نهار و شام عرضه می‌گردد به علاوه منویی تحت عنوان منوی افراد دارای رژیم و اسنک بار نیز در دسترس می‌باشد همچنین در نوار بیسکویت انواع نوشیدنی ها سرو می‌شود. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری به طور مرتب روزانه در آن انجام می‌گیرد.
هتل هالیدی این یک استخری زیبا در پشت بام خود دارد که اطرافش با صندلی‌های مخصوص آفتاب دکور شده و با چشم انداز فوق العاده ای از شهر می‌توانید لحظات به یاد ماندنی را در محوطه استخر سپری کنید. همچنین چتر آفتاب در کنار استخر محیطی آرامش بخش را برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن برای میهمانان ایجاد می‌کنند. داشتن سونا بخار و خدمات ماساژ و همچنین باشگاه ورزشی از جمله امکانات تفریحی هتل هالیدی این تفلیس هستند.  
یکی دیگر از امکانات رفاهی هتل هالیدی این تفلیس داشتن بوفه و فروشگاه کوچک برای خرید انواع خوراکی‌ها، وسایل مورد نیاز در طول سفر و نیز سوغاتی است. با اقامت در هتل هالیدی تفلیس امکان استفاده از هوای مطبوع و فضای چشم‌نواز باغ‌ها و تراس‌های بزرگ و زیبای این هتل را خواهید داشت در ضمن امکان ورود حیوان خانگی به داخل هتل مجاز می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل هالیدی این Holiday Inn Hotel

اتاق‌های هتل هالیدی این تفلیس با رنگ‌های روشن و گرم دکور شده است. بزرگی اتاق‌ها فضای کافی را در اختیارتان می‌گذارد و می‌توانید در اتاق‌هایی با امکانات رفاهی عالی ، اقامت خوشایندی داشته باشید. برخی اتاق‌ها دارای تراس اختصاصی نیز می‌باشند و پنجره‌های بزرگ که نور مناسب و چشم انداز زیبای شهر را به معرض نمایش می‌گذارد. همه اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها عبارت‌اند از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای و حمام اختصاصی که شامل دوش، وان، توالت فرنگی، حوله سشوار و دمپایی هستند. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل عبارت‌اند از کمد لباس، چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، میز کار و کتری برقی همچنین همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق‌های دو نفره استاندارد: مساحت این اتاق ها به حدودا 20 متر می رسد که در آن ها یک تخت دونفره وجود دارد.
- اتاق استاندارد تویین: مساحت این اتاق‌ها نیز حدودا 20 متر است و دارای دو تخت یک نفره می‌باشند.
- اتاق‌های دو نفره اجرایی: مساحت این اتاق ها برابر به 30 متر است و دارای یک تخت دو نفره می‌باشند.
- اتاق‌های دو نفره: مساحت این اتاق ها حدودا 40 متر است که دارای یک تخت دو نفره کینگ می‌باشند.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا میدان قهرمانان: ۰.۷ کیلومتر
- فاصله تا سیرک تفلیس: ۰.۸ کیلومتر
- فاصله تاسالن تئاتر باله و اپرا تفلیس: ۲.۵ کیلومتر
- فاصله تا درباچه لاکپشت: ۲.۹ کیلومتر
- فاصله تا میدان آزادی:۳.۴ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل هالیدی این ‌
رستوران فروشگاه ورود مجاز حیوانات آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز ویلچر خدمات معلولین دستگاه واکس کفش فضای سبز خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق تلفن میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز باشگاه بدنسازی ماساژ سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2