آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل 2005 تفلیس

هتل 2005 تفلیس
2005 Hotel تفلیس
درجه هتل:
تفلیس
هتل 2005

چرا هتل 2005

هتل 2005 یک هتل سه ستاره و میان‌رده در شهر تفلیس، واقع در کشور گرجستان است. این هتل حدود 10 کیلومتر تا میدان آزادی فاصله دارد و نزدیکی این هتل به جاذبه‌های دیدنی تفلیس باعث شده تا مسافران بسیاری مجذوب این هتل شوند. رتبه این هتل بر اساس نظر مسافران نسبت به هتل‌های هم رده دیگر کمتر است.

خدمات و امکانات هتل 2005 

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در هتل از مهمانان استقبال می‌کنند همنیطور مهمانان می‌توانند با هماهنگی این بخش و با پرداخت هزینه‌های مربوطه از خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی استفاده نمایند.
هتل 2005 به جاذبه‌های دیدنی شهر نزدیک می‌باشد و برای دیدن جاذبه‌های این شهر می‌توانید از طریق خدمات تاکسی سرویس این هتل، تاکسی مطمئن در اختیار بگیرید و به هرکجا که دوست دارید بروید. وجود آشپزخانه و تجهیزات آن این امکان را به شما می‌دهد تا غذاهای مورد دلخواه خود طبخ کنید و لذت ببرید همینطور می‌توانید نوشیدنی‌ها، میوه‌ها و خوراک مورد نظر خود را در یخچال این اتاق‌ها نگه داری کنید. صبحانه قاره ای هر روز صبح در این هتل موجود می‌باشد. در بار هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌ها نیز سرو می‌شود. علاوه بر خدمات ذکر شده خشکشویی و اتوشویی نیز در هتل صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات هتل 2005

هر اتاق این هتل دارای عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره ای، چای و قهوه و صندوق امانات است. تمام اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، لوازم آرایش رایگان و دمپایی می‌باشند. خدمات روم سرویس و نظافت اتاق‌ها نیز بنا به درخواست میهمان انجام می‌شود.

فاصله هتل تا

- فاصله تا میدان فرودگاه:‌۷.۶ کیلومتر
- فاصله تا برج ساعت: ۱۲ کیلومتر
- فاصله تا قلعه ناریکالا: ۱۲.۷ کیلومتر
- فاصله تا باغ گیاه شناسی تفلیس: ۱۳.۴ کیلومتر
- فاصله تا آبشار باغ گیاه شناسی: ۱۴.۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای تفلیس بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل 2005 ‌
رستوران پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی خدمات معلولین نگهداری از چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2