آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گرند پارک لارا آنتالیا

هتل گرند پارک لارا آنتالیا
grand park lara Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل گرند پارک لارا

چرا هتل گرند پارک لارا؟

هتل گرند پارک لارا "Grand Park Lara Hotel" یک هتل پنج ستاره است و همانطور که از نامش مشخص است در منطقه لارا و فاصله 16 کیلومتری شهر آنتالیا قرار گرفته است. هتل گرند پارک لارا در سال 2013 ساخته شد و دارای 4 ساختمان 9 طبقه است که در مجموع 896 اتاق می‌شود؛ هتلی نوساز محسوب می‌شود و امکاناتی عالی و لاکچری به مهمانان ارائه می‌دهد.

امکانات و خدمات هتل گرند پارک لارا:

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارکنان به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فارسی، فرانسوی، هلندی، روسی و ترکی مسلط هستند. اینترنت وای فای رایگان در تمام قسمت‌های هتل در دسترس است و مهمانان با اتصال به آن می‌توانند به تمام اینترنت مثل چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری دسترسی داشته باشند. فروشگاه‌‌ها برای تهیه و خرید انواع سوغاتی‌ها نیز در این هتل قرار دارند. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظرگرفته شده است. ترانسفر فرودگاهی، حمل و نگهداری چمدان در اتاق مخصوص به صورت رایگان برای مهمانان در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به صندوق امانات، ماساژ و اسپا، مرکز تناسب اندام مجهز به تمام دستگاه‌ها برای علاقه‌مندان به بدنسازی، حمام ترکی، سالن آرایش و زیبایی، خشک‌شویی و اتوشویی، سالن جلسات برای مهمانایی که به قصد بیزینس سفر کرده‌اند، کافی نت، اتاق‌ بازی‌های ویدئویی و سیستم‌های صوتی و عکاسی اشاره کرد. ساحل اختصاصی، پارک آبی به همراه سرسره، استخر سر پوشیده، دو استخر رو باز و در کنار آنها چترهای حمام آفتاب، والیبال ساحلی، دارت و تنیس روی میز از دیگر امکانات هتل گرند پارک لارا هستند؛ برای کودکان نیز استخر‌های ویژه و کلاب‌های بازی در نظر گرفته شده است که از ساعت 10 الی 22 فعالیت می‌کنند. البته لازم است بدانید که خدماتی مانند ماساژ و اسپا، ورزش‌های آبی، بیلیارد، اجاره دوچرخه، خدمات مراقبت از پوست، حمام ترکی و سونا شامل هزینه اضافه می‌شوند. رستوران گرند پارک: طیف وسیعی از انواع غذا‌های محلی، ترکی و بین‌المللی را برای وعده‌های شام و ناهار سرو می‌کند؛ این رستوران دارای فضایی مخصوص و شکیل برای صبحانه است که تراسی با منظره فوق‌العاده دارد. رستوران "Zephyrantes Ana" و رستوران "Tulip Bistro" با سرو غذاهای ترکی و منوی بوفه پذیرای مهمانان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل گرند پارک لارا:
هتل گرند پارک لارا مجموعا دارای 896 واحد اقامتی است که با دکوراسیونی مدرن تزئین شده‌اند. در تمام اتاق‌های هتل گرند پارک لارا حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی، خط تلفن مستقیم به پذیرش، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، میز نوشیدنی، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی اسپیلت و گرمایش جداگانه، تلویزیون صفحه تخت و متصل به شبکه‌های ماهواره‌ای می‌باشد. اتاق‌ها هر روز نظافت می‌شوند و ملحفه‌های رو تخت هر سه روز یکبار تعویض می‌شوند.

- اتاق استاندارد دونفره: 1 تخت کوئین

- اتاق خانواده لوکس: 2 تخت دونفره/1 تخت کامل

- گلچین خانواده: اتاق خواب 2 تخت دونفره/ اتاق خواب 1 تخت کامل/ اتاق نشیمن 1 مبل تخت‌خوابشو

- اتاق خانواده لوکس(2بزرگسال+2کودک): 2 تخت دونفره/1 تخت کامل

- اتاق خانوادگی تبلیغاتی: 2تخت دونفره/1 تخت کامل

- فقط اتاق: 2تخت دونفره/1 تخت کامل

فاصله هتل گرند پارک لاراتا:

- پارک لند آف لجند: 15.7کیلومتر

- آبشار دودون: 8.8 کیلومتر

- آکواریوم آنتالیا: 19.4 کیلومتر

- موزه آنتالیا: 18 کیلومتر

- برج ساعت آنتالیا: 16 کیلومتر

- کلوپ گلف آنتالیا: 10.7 کیلومتر

- فرودگاه آنتالیا: 9.5 کیلومتر

- دروازه هاردیان: 15.5 کیلومتر

- مرکز خرید سلطان بازار: 0.6 کیلومتر

- مرکز خرید آنتالیوم: 0.7 کیلومتر

- مرکز خرید هیسار: 0.6 کیلومتر

- مرکز خرید آکاپارک: 0.7 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورآنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گرند پارک لارا ‌
رستوران فروشگاه ورود مجاز حیوانات تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات کافی شاپ فضای باز بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس آتلیه عکاسی ویلچر خدمات معلولین دستگاه واکس کفش منوی غذای کودک نگهداری از چمدان آرایشگاه تاکسی سرویس
مینی بار سشوار سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق تلفن تلویزیون لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ورزش های آبی (موتوری) تنیس ماساژ اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد سونا حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا بیلیارد
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2