آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا

هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا
ramada resort lara Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل رامادا ریزورت لارا

چرا هتل رامادا ریزورت لارا؟

هتل رامادا ریزورت لارا "Ramada Resort Lara" یک هتل پنج ستاره در مرکز آکسوی منطقه لارا است که در دامنه کوه‌های "Taurus" واقع شده و به دلیل موقعیت زیبا و ارائه امکانات سوپر لوکس در بین گردشگران بسیار محبوب و پرطرفدار  شده است. هتل رامادا در سال 2013 در دو ساختمان مجزا و جدا از هم ساخته شد.

امکانات هتل رامادا ریزورت لارا:

برجسته‌ ترین ویژگی این هتل ساحل اختصاصی آن است که 25 هزار متر مربع از فضای ساحلی دریای مدیترانه را از آن خود کرده و فقط 330 متر با هتل فاصله دارد. وقتی وارد هتل می‌شوید با لابی بزرگ و مجلل رو به رو می‌شوید از ابتدای ورود می‌توانید از خدمات حمل و نگهداری چمدان هتل استفاده کنید و فرزندان خود را برای مراقبت و نگهداری به مربیان هتل بسپارید تا در فضای مخصوص کودکان بازی و به صورت دسته جمعی به دیدن برنامه‌های مناسب آنها بپردازند. هتل علاوه بر ساحل اختصاصی دارای استخر روباز، پارک آبی، سونا و جگوزی، حمام ترکی، مرکز سلامت و زیبایی است که می‌توانید در زمان اقامت در این هتل از آن‌ها استفاده کنید. پذیرش و کارکنان هتل با صحبت به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی به صورت 24 ساعته آماده به پاسخ گویی و ارائه خدمات به مهمانان هستند. سیستم اینترنت بی سیم در این هتل به صورت رایگان وجود دارد که این امکان را به مسافران می‌دهد از امکانات این اینترنت به وسیله وسایل الکترونیکی خود مثل گوشی تلفن همراه، نوت بوک و... استفاده کنند.

اتاق‌ها و امکانات آنها:

هتل رامادا ریزورت لارا دارای 380 واحد اقامتی با چشم اندازی رو به دریا و یا باغ‌های اطراف می‌باشد. برای رفاه مهمانان در هر اتاق تلفن مستقیم به بخش پذیرش و آزاد برای تماس به بیرون هتل  قرار داده شده است و اگر قصد سفارش از کافه و بار دارید می‌توانید به راحتی و با یک تماس آن را درب اتاق تحویل بگیرید. در تمام اتاق‌ها مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت با اتصال به کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع، تراس، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی قرار داده شده است.

- اتاق دونفره: 1 تخت کوئین

- سوئیت خانوادگی: 2 تخت دونفره/1 مبل تخت‌خوابشو/1 تخت کوئین

- اتاق سوپریور: 1 تخت دونفره/1 تخت کوئین

فاصله هتل تا:

- آبشار دودون: 8.4کیلومتر

- دروازه هاردیان آنتالیا: 18.0 کیلومتر

- تم پارک لند آف لجندز: 16.0 کیلومتر

- اکواریوم آنتالیا: 31.5 کیلومتر

- برج ساعت آنتالیا: 26.7 کیلومتر

- شهربازی اکتو آنتالیا: 30.9 کیلومتر

- مرکز خرید میرا آنتالیا: 0.7 کیلومتر

- مرکز خرید سلطان بازار: 0.6 کیلومتر

- مرکز خرید لارا آنتالیا: 0.8 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورآنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل رامادا ریزورت لارا ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین اتو شویی خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار تراس تلویزیون لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد سونا حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان موسیقی زنده
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت کابلی رایگان در اتاقها
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2