آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لارا فمیلی کلاب آنتالیا

هتل لارا فمیلی کلاب آنتالیا
lara family club Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل لارا فمیلی کلاب

چرا هتل لارا فمیلی کلاب Lara Family Club Hotel؟

هتل لارا فمیلی کلاب "Lara Family Club Hotel" یک هتل پنج ستاره و مجلل در منطقه لارای آنتالیا است که چشم اندازی از ساحل و دریا دارد؛ یک هتل بسیار زیبا که با معماری مدرن ساخته شده است. هتل لارا فمیلی کلاب محیطی مناسب را برای شما در کنار خانواده و دوستان با طیف گسترده‌ای از امکانات به روز و مفید را فراهم آورده تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند. 

امکانات هتل لارا فمیلی کلاب:

این هتل پنج ستاره دارای ساحل اختصاصی در سواحل دریای مدیترانه است که فقط 350 متر با اتاق‌ها فاصله دارد در کنار آن مهمانان می‌توانند از استخر سرپوشیده یا روباز و پارک آبی که در کنار سایبان و نیمکت‌های حمام آفتاب و میز نوشیدنی قرار داده شده است، سونا و جکوزی، مرکز آب گرم و سلامتی نیز استفاده کنند ولذت ببرند. پذیرش و میز تورهتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کنند و شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز برای رزرو اقدام کنید. کارکنان به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند. برای راحتی بیشتر مهمانان هتل خدمات نگهداری از کودکان، سالن آرایش و زیبایی، فروشگاه هدیه، بازارچه، ترانسفر فرودگاهی و کرایه ماشین را نیز ارائه می‌دهد. در سرتاسر هتل اینترنت به صورت وای فای رایگان در دسترس مهمانان قرار دارد ومهمانان می‌توانند با اتصال به آن از همه امکانات اینترنت استفاده نمایند. خدمات صرافی و مبادله ارز نیز در داخل هتل انجام می‌شود. مرکز اسپای بسیار مجهزهتل شامل سالن‌های ماساژ و اسپا، حمام ترکی و حمام بخار است. در کنار مرکز اسپا برای علاقه مندان به بدنسازی یک مرکز فیتنس و تناسب اندام با تجهیزات کامل ایجاد شده است. ورزش‌های دسته جمعی مانند اسکواش، دارت، تنیس، پینگ پنگ هم از ورزش هایی هستند که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید. برای سرگرمی کودکان نیز برنامه‌هایی مانند استخر با وسایل بازی، کلاب‌های شادی زیر نظر مربی و امکان تماشای برنامه کودک به صورت دسته جمعی در نظر گرفته شده است؛ همچنین برای حمل نوزادان کالسکه در اختیارتان قرار می‌گیرد. برای افراد معلول و ناتوان نیز سرویس‌هایی هم در اتاق‌ها و هم در محوطه‌های هتل تعبیه شده است. اگر برای بیزینس قصد اقامت در این هتل را دارید امکاناتی مانند سالن‌های کنفرانس مجهز، اتاق‌های جلسه و مرکز همایش برایتان فراهم شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لارا فمیلی کلاب:

هتل لارا فمیلی کلاب دارای 332 واحد اقامتی بزرگ با تم فیروزه‌ای و قهوه‌ای است که با دکوراسیونی زیبا طراحی شده اند. تمامی اتاق‌های هتل دارای تهویه مطبوع، تلویزیون با قابلیت پخش شبکه‌های ماهواره‌ای و مینی‌بارهستند. اتاق‌هایی که متراژ بالاتری دارند نیز دارای یک بالکن با مبلمانی راحت هستند.

- سوئیت خانوادگی: اتاق خواب: 1 تخت کامل/ اتاق خواب: 2 تخت دو نفره/ اتاق نشیمن: 1 مبل تخت‌خوابشو

- اتاق معلولین: 1 تخت کامل

- اتاق استاندارد دو نفره: 1 تخت کامل

- اتاق دوقلو استاندارد: 2 تخت دونفره

فاصله هتل لارا فمیلی کلابتا:

- مرکز خرید آنتالیا: 10.3کیلومتر

- برج ساعت: 15.1کیلومتر

- آبشار دودون: 8.6کیلومتر

- گرنز بازار: 1کیلومتر

- پارک لند آف لنجندز: 16.1کیلومتر

- دروازه هادریان: 18.2کیلومتر

- مرکز خرید تراسیتی: 10.2کیلومتر

- زمین گلف مونتگومری: 10.2کیلومتر

- موزه آنتالیا: 15.1کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لارا فمیلی کلاب ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین دستگاه واکس کفش نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام تلویزیون لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان ورزش های آبی (موتوری) تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان بیلیارد
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2