آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش
kourosh Hotel کیش
درجه هتل:
هتل کوروش

چرا هتل کوروش Kourosh Hotel ؟

هتل پنج ستاره کوروش کیش در سال 1397 در میدان پردیس کیش فعالیت خود را آغاز کرد. ین هتل تازه تاسیس در۱۶ طبقه بنا و دارای ۱۹۸ اتاق و سوئیت اقامتی لوکس با امکانات رفاهی مناسب است. موقعیت مکانی هتل موجب دسترسی آسان به ساحل نیلگون خلیج فارس و مراکز خرید مهم جزیره زیبای کیش از جمله پردیس ۱ و ۲ گردیده است. هتل کوروش کیش یکی دیگر از اعضای خانواده هتل‌های تاپ تورز به شمار می‌رود؛ تاپ تورز نیز یکی از معروفترین برند‌های مطرح صنعت گردشگری ایران است.

امکانات هتل کوروش:

برخی از خدماتی که رایگان در هتل کوروش در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند شامل ترانسفر فرودگاهی، اینترنت وای فای که در تمامی اتاق‌ها و لابی با سرعت محدود 4 الی 6 mb/s در دسترس است، شارژ روزانه چای، قهوه و آب معدنی موجود در اتاق‌ها و در نهایت یک قطعه عکس 10*15 که با مراجعه به غرفه عکاسی هتل می‌توانید آن را تهیه کنید می‌شوند و دیگر خدمات نظیر اسپا و ماساژ، اجاره خودرو، دوچرخه سواری، عکاسی، میز تور و گردشگری، کافی‌شاپ و رستوران، سالن‌های همایش و میتینگ‌ها شامل هزینه‌های جداگانه برای استفاده می‌شوند. هتل گوروش در کنار تمامی خدمات رفاهی و تفریحی که ارائه می‌دهد خدمات ویژه تولد،  ماه عسل و .. را نیز با هماهنگی قبلی برای شما تدارک می‌بیند و طبق درخواست شما اتاقتان را برای شما و عزیزانتان تزئین می‌نماید؛ این تزئینات می‌تواند شامل بادکنک‌ها، کاغذ رنگی‌ها کیک و .. باشد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کوروش:

هتل کوروش با 198 تاق که در مجموع در حدود 450 تخت را فراهم می‌کنند آماده خدمت رسانی است؛ اتاق‌ها در چند مدل دو و سه تخته‌ها، سوئیت یک خوابه، سوئیت دوخوابه با تراس رو به دریا و سوئیت دوخوابه با تراس رو به جزیره قرار دارند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم را دارد و تفاوت آنها بیشتر در اندازه، نوع تخت‌ها، دید و منظره و در نهایت ظرفیت آنها است. لازم به ذکر است اتاق‌های رو به دریا تنها دارای چشم انداز دریا می‌باشند و دید دیگری از جزیره و .. ندارند.

فاصله هتل کوروش تا:
- رویال مال در فاصله ۲۲۶ متر
- کوه نور در فاصله ۱.۳۶۴ کیلومتر
- پلاژ آقایان در فاصله ۱.۴۵۹ کیلومتر
- فلای‌بورد در فاصله ۱.۵۶۰ کیلومتر
- کیبل اسکی در فاصله ۱.۵۶۶ کیلومتر
- بازار مروارید در فاصله ۱.۶۶۹ کیلومتر
- کارتینگ در فاصله ۱.۶۸۲ کیلومتر
- اسکله تفریحی در فاصله ۱.۸۹۶ کیلومتر
- بولینگ مریم در فاصله ۱.۹۷۷ کیلومتر
- رستوران سنتی پوریا در فاصله ۶۰ متر
- خانه اسپاگتی: ۷۵ متر
- کافه رستوران پارمیس پلاس: ۱۲۴ متر
- کافه میتا: ۲۶۶ متر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای کیش با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کوروش ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور کافی شاپ صندوق امانات کافی شاپ فضای باز کافه ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس نمازخانه خودپرداز اعلام حریق آتلیه عکاسی اجاره خودرو روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سرویس بهداشتی ایرانی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ اجاره دوچرخه سونا استخر
سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2